№ з.п | Зміст роботи | Термін | Відповідальний |
1 | Створення у закладі сучасного освітнього середовища шляхом впровадження у навчально-виховний процес інформаційних технологій та форм дистанційного навчання | Протягом року | Адміністрація |
2 | Поступове переоснащення закладу для наскрізного застосування ІКТ в освітньому процесі | Протягом року | Адміністрація |
3 | Забезпечити своєчасне створення мобільного освітнього середовища у початкових класах: закупівлю дидактичних матеріалів, сучасних меблів, комп'ютерного обладнання, відповідного мультимедійного контенту для початкових класів згідно з переліком, затвердженим Міністерством освіти і науки України. | Протягом року | Адміністрація |
4 | Продовжити роботу щодо повного забезпечення та оновлення комп'ютерної техніки у перших класах. | Постійно | Адміністрація |
5 | Продовжити створення належних умов для організації навчання та раціонального відпочинку учнів початкових класів (зокрема, учнів 1-х класів) у процесі навчальної діяльності та роботи груп продовженого дня. | Постійно | Адміністрація |
6 | Забезпечувати науково-методичний супровід формувального оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи. | Постійно | Адміністрація |
7 | Здійснювати оновлення методичної бази освітньої діяльності Нової української школи. | Постійно | Адміністрація |
8 | Забезпечувати права дітей з особливими освітніми потребами на якісну освіту та активну участь у житті суспільства. | Постійно | Адміністрація |
9 | Створення умов для надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами у закладі освіти, організація інклюзивної форми навчання (за потреби) | Постійно | Адміністрація |
10 | Забезпечувати належне проведення корекційно-розвиткової роботи для дітей з особливими освітніми потребами та при організації індивідуальної форми навчання | Постійно | Адміністрація, практичний психолог |
11 | Забезпечення психологічного супроводу навчально-виховного процесу в умовах реформування освітньої галузі | Протягом року | Киричук Г.О., практичний психолог |
12 | Координувати процес психологічного супроводу учнів перших класів Нової української школи. | Постійно | Адміністрація, Киричук Г.О., практичний психолог |
13 | Забезпечувати реалізацію нормативних вимог Державного стандарту початкової загальної освіти, типових освітніх програм. | Адміністрація | |
14 | Впровадження системи внутрішнього забезпечення якості освіти у закладі | Адміністрація | |
15 | Продовжувати безперервну освіту педагогічних кадрів щодо готовності їх до ефективної професійної діяльності в умовах переходу до Нової української школи. | Адміністрація, вчителі-методисти, старші вчителі | |
16 | Створити банк відеоуроків та кращих практик роботи вчителів в умовах переходу до Нової української школи. | Постійно | Адміністрація, керівники ПМК |
17 | Модернізувати форми і методи методичної роботи з педагогічними кадрами. | Постійно | Адміністрація, керівники ПМК, ШМУ |
18 | Здійснити перехід на адресний науково-методичний супровід впровадження Державного стандарту початкової освіти | Адміністрація, керівники ПМК, ШМУ | |
19 | Створити базу консультативно- методичного супроводу Нової української школи. | Адміністрація, керівники ПМК, ШМУ | |
20 | Активізувати роботу у формуванні цифрової культури педагогів. | Постійно | Адміністрація, вчителі інформатики |
21 | Забезпечити наставницьку підтримку вчителів в умовах переходу до Нової української школи. | Постійно | Адміністрація, керівники ПМК, ШМУ |
22 | З метою підвищення якості освітнього процесу продовжити проведення семінарів, тренінгів, спільних зустрічей, форумів, інтернет-конференцій та інших форм роботи для педагогічних працівників із широким залученням кращих педагогічних практик Нової української школи. | Протягом року | Вчителі-методисти, старші вчителі |
23 | На засіданнях педагогічної ради школи проаналізувати результативність моніторингових досліджень визначення стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи та розробити заходи щодо покращення якості знань учнів. | Адміністрація, керівники ПМК, керівники динамічних творчих груп | |
24 | Створювати оптимальні умови щодо забезпечення можливості для вільного та морально відповідального вибору батьками і вчителями варіативної складової навчального плану у освітніх закладах | Постійно | Адміністрація |
25 | Робота предметно-методичних комісій з питань оволодіння сучасними навчальними технологіями (критичне мислення, перевернуте навчання, кейс-метод тощо) | Протягом року | Голови ПМК |
26 | Організація роботи з обдарованими дітьми, підготовка учнів до участі в шкільних, районних предметних олімпіадах, конкурсах учнівських науково-дослідницьких робіт у системі МАН | Протягом року | Охріменко Т.М., Киричук Г.О., керівники ПМК, вчителі-предметники |
27 | Розроблення методичних матеріалів, конспектів уроків, посібників для упровадження компетентнісного навчання та педагогіки партнерства | Протягом року | Вчителі |
28 | Апробація та моніторинг навчальної літератури лабораторії Листопад Н.П. Підручник з математики, зошит, 1 - 4 кл. | Протягом року | Вчителі початкової школи |
29 | Продовження роботи за проектом «Тьюторська технологія як засіб реалізації принципу індивідуалізації в освіті» | Протягом року | Янішевська О.І., класні керівники |
30 | Продовження роботи з використання електронних засобів навчального призначення «Розумники» | Протягом року | Тищенко О.Т., Терещенко О.В., Литвиненко О.Г. |
31 | Оновлення змісту діяльності шкільної бібліотеки шляхом впровадження в її практичну роботу ІКТ | Протягом року | Мельник І.В. |
32 | Забезпечити проведення спільних заходів школи і ДНЗ «Росинка» та «Намистинка» з реалізації наступності в пріоритетних напрямках впровадження оновленого Базового компонента дошкільної освіти, програми «Впевнений старт», Державного стандарту початкової загальної освіти | Протягом року | Плющ Л.С., вчителі початкової школи |
33 | Продовжити роботу з батьками на принципах педагогіки партнерства: дні відкритих дверей, конференції, семінари, тренінгові заняття, психолого-педагогічні бесіди, круглі столи тощо з питань підготовки дітей до школи, проблем успішної адаптації першокласників. | Постійно | Плющ Л.С., Дьоміна А.В., Киричук Г.О., вчителі початкової школи |
34 | Розгляд на засіданнях ПМК питання щодо оновлення змісту та форм навчання здобувачів освіти в умовах реформування освітньої галузі | Вересень-жовтень | Голови ПМК |
35 | Педагогічна студія з теми: «Використання кейс-методу на сучасному уроці в умовах упровадження Концепції Нової української школи» | Жовтень | Охріменко Т.М., Монько Н.В. |
36 | Розгляд питання щодо реалізації Концепції «Нова українська школа» на нараді із головами батьківських комітетів класів | Листопад | Адміністрація |
37 | Педагогічна студія з теми «Особливості організації компетентісно-орієнтованого навчання та використання у процесі навчання хмарних сервісів» | Листопад | Охріменко Т.М., вчителі інформатики |
38 | Вивчення та розгляд на засіданні методичної ради питань щодо реалізації допрофільного та профільного навчання учнів середньої і старшої школи | Січень | Охріменко Т.М., керівники ПМК |
39 | Педагогічна студія з теми «Формування здоров’язбережувальної компетенції дитини в умовах сучасного навчального закладу» | Січень | Янішевська О.І. |
40 | Педагогічна студія з теми «Використання медійних засобів у формуванні учнівських компетентностей» | Лютий | Охріменко Т.М., Тищенко О.Т. |
41 | Аналіз стану профорієнтаційної роботи в школі на засіданні методичної ради | Березень | Янішевська О.І. |
42 | Підготовка матеріалів до шкільної виставки-ярмарку педагогічних ідей і технологій | Березень-квітень | Керівники ПМК, творчих груп |
43 | Проведення фестивалю педагогічних ідей «Мій особистісно зорієнтований урок» | Квітень | Охріменко Т.М., керівники ПМК |
44 | Майстер-клас «Виховання патріотичних почуттів в умовах загальноосвітнього навчального закладу» | Травень | Янішевська О.І., Богданович В.В. |
45 | Продовження роботи мовного табору з метою практичної реалізації однієї із ключових компетентностей Нової української школи (спілкування іноземними мовами) | Травень | Адміністрація, Микиштина Т.В., вчителі іноземної мови |
46 | Інформування громадськості та педагогічної спільноти про особливості освітнього процесу в умовах Нової української школи на офіційному сайті школи | Протягом року | Адміністрація, адміністратор сайту Скороход М.І. |