FacebookYouTubeПідписатися на RSS
№ з.п Зміст роботи Термін Відповідальний
1 Створення у закладі сучасного освітнього середовища шляхом впровадження у навчально-виховний процес інформаційних технологій та форм дистанційного навчання Протягом року Адміністрація
2 Поступове переоснащення закладу для наскрізного застосування ІКТ в освітньому процесі Протягом року Адміністрація
3 Забезпечити своєчасне створення мобільного освітнього середовища у початкових класах: закупівлю дидактичних матеріалів, сучасних меблів, комп'ютерного обладнання, відповідного мультимедійного контенту для початкових класів згідно з переліком, затвердженим Міністерством освіти і науки України. Протягом року Адміністрація
4 Продовжити роботу щодо повного забезпечення та оновлення комп'ютерної техніки у перших класах. Постійно Адміністрація
5 Продовжити створення належних умов для організації навчання та раціонального відпочинку учнів початкових класів (зокрема, учнів 1-х класів) у процесі навчальної діяльності та роботи груп продовженого дня. Постійно Адміністрація
6 Забезпечувати науково-методичний супровід формувального оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи. Постійно Адміністрація
7 Здійснювати оновлення методичної бази освітньої діяльності Нової української школи. Постійно Адміністрація
8 Забезпечувати права дітей з особливими освітніми потребами на якісну освіту та активну участь у житті суспільства. Постійно Адміністрація
9 Створення умов для надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами у закладі освіти, організація інклюзивної форми навчання (за потреби) Постійно Адміністрація
10 Забезпечувати належне проведення корекційно-розвиткової роботи для дітей з особливими освітніми потребами та при організації індивідуальної форми навчання Постійно Адміністрація, практичний психолог
11 Забезпечення психологічного супроводу навчально-виховного процесу в умовах реформування освітньої галузі Протягом року Киричук Г.О., практичний психолог
12 Координувати процес психологічного супроводу учнів перших класів Нової української школи. Постійно Адміністрація, Киричук Г.О., практичний психолог
13 Забезпечувати реалізацію нормативних вимог Державного стандарту початкової загальної освіти, типових освітніх програм. Адміністрація
14 Впровадження системи внутрішнього забезпечення якості освіти у закладі Адміністрація
15 Продовжувати безперервну освіту педагогічних кадрів щодо готовності їх до ефективної професійної діяльності в умовах переходу до Нової української школи. Адміністрація, вчителі-методисти, старші вчителі
16 Створити банк відеоуроків та кращих практик роботи вчителів в умовах переходу до Нової української школи. Постійно Адміністрація, керівники ПМК
17 Модернізувати форми і методи методичної роботи з педагогічними кадрами. Постійно Адміністрація, керівники ПМК, ШМУ
18 Здійснити перехід на адресний науково-методичний супровід впровадження Державного стандарту початкової освіти Адміністрація, керівники ПМК, ШМУ
19 Створити базу консультативно- методичного супроводу Нової української школи. Адміністрація, керівники ПМК, ШМУ
20 Активізувати роботу у формуванні цифрової культури педагогів. Постійно Адміністрація, вчителі інформатики
21 Забезпечити наставницьку підтримку вчителів в умовах переходу до Нової української школи. Постійно Адміністрація, керівники ПМК, ШМУ
22 З метою підвищення якості освітнього процесу продовжити проведення семінарів, тренінгів, спільних зустрічей, форумів, інтернет-конференцій та інших форм роботи для педагогічних працівників із широким залученням кращих педагогічних практик Нової української школи. Протягом року Вчителі-методисти, старші вчителі
23 На засіданнях педагогічної ради школи проаналізувати результативність моніторингових досліджень визначення стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи та розробити заходи щодо покращення якості знань учнів. Адміністрація, керівники ПМК, керівники динамічних творчих груп
24 Створювати оптимальні умови щодо забезпечення можливості для вільного та морально відповідального вибору батьками і вчителями варіативної складової навчального плану у освітніх закладах Постійно Адміністрація
25 Робота предметно-методичних комісій з питань оволодіння сучасними навчальними технологіями (критичне мислення, перевернуте навчання, кейс-метод тощо) Протягом року Голови ПМК
26 Організація роботи з обдарованими дітьми, підготовка учнів до участі в шкільних, районних предметних олімпіадах, конкурсах учнівських науково-дослідницьких робіт у системі МАН Протягом року Охріменко Т.М., Киричук Г.О., керівники ПМК, вчителі-предметники
27 Розроблення методичних матеріалів, конспектів уроків, посібників для упровадження компетентнісного навчання та педагогіки партнерства Протягом року Вчителі
28 Апробація та моніторинг навчальної літератури лабораторії Листопад Н.П. Підручник з математики, зошит, 1 - 4 кл. Протягом року Вчителі початкової школи
29 Продовження роботи за проектом «Тьюторська технологія як засіб реалізації принципу індивідуалізації в освіті» Протягом року Янішевська О.І., класні керівники
30 Продовження роботи з використання електронних засобів навчального призначення «Розумники» Протягом року Тищенко О.Т., Терещенко О.В., Литвиненко О.Г.
31 Оновлення змісту діяльності шкільної бібліотеки шляхом впровадження в її практичну роботу ІКТ Протягом року Мельник І.В.
32 Забезпечити проведення спільних заходів школи і ДНЗ «Росинка» та «Намистинка» з реалізації наступності в пріоритетних напрямках впровадження оновленого Базового компонента дошкільної освіти, програми «Впевнений старт», Державного стандарту початкової загальної освіти Протягом року Плющ Л.С., вчителі початкової школи
33 Продовжити роботу з батьками на принципах педагогіки партнерства: дні відкритих дверей, конференції, семінари, тренінгові заняття, психолого-педагогічні бесіди, круглі столи тощо з питань підготовки дітей до школи, проблем успішної адаптації першокласників. Постійно Плющ Л.С., Дьоміна А.В., Киричук Г.О., вчителі початкової школи
34 Розгляд на засіданнях ПМК питання щодо оновлення змісту та форм навчання здобувачів освіти в умовах реформування освітньої галузі Вересень-жовтень Голови ПМК
35 Педагогічна студія з теми: «Використання кейс-методу на сучасному уроці в умовах упровадження Концепції Нової української школи» Жовтень Охріменко Т.М., Монько Н.В.
36 Розгляд питання щодо реалізації Концепції «Нова українська школа» на нараді із головами батьківських комітетів класів Листопад Адміністрація
37 Педагогічна студія з теми «Особливості організації компетентісно-орієнтованого навчання та використання у процесі навчання хмарних сервісів» Листопад Охріменко Т.М., вчителі інформатики
38 Вивчення та розгляд на засіданні методичної ради питань щодо реалізації допрофільного та профільного навчання учнів середньої і старшої школи Січень Охріменко Т.М., керівники ПМК
39 Педагогічна студія з теми «Формування здоров’язбережувальної компетенції дитини в умовах сучасного навчального закладу» Січень Янішевська О.І.
40 Педагогічна студія з теми «Використання медійних засобів у формуванні учнівських компетентностей» Лютий Охріменко Т.М., Тищенко О.Т.
41 Аналіз стану профорієнтаційної роботи в школі на засіданні методичної ради Березень Янішевська О.І.
42 Підготовка матеріалів до шкільної виставки-ярмарку педагогічних ідей і технологій Березень-квітень Керівники ПМК, творчих груп
43 Проведення фестивалю педагогічних ідей «Мій особистісно зорієнтований урок» Квітень Охріменко Т.М., керівники ПМК
44 Майстер-клас «Виховання патріотичних почуттів в умовах загальноосвітнього навчального закладу» Травень Янішевська О.І., Богданович В.В.
45 Продовження роботи мовного табору з метою практичної реалізації однієї із ключових компетентностей Нової української школи (спілкування іноземними мовами) Травень Адміністрація, Микиштина Т.В., вчителі іноземної мови
46 Інформування громадськості та педагогічної спільноти про особливості освітнього процесу в умовах Нової української школи на офіційному сайті школи Протягом року Адміністрація, адміністратор сайту Скороход М.І.
Кiлькiсть переглядiв: 0