У 2016-2017 навчальному році педагогічний колектив Вишнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 працював над єдиною науково-методичною проблемою: «Рівний доступ до якісної освіти, розвиток інноваційного потенціалу особистості, формування життєвих компетенцій учнів». Зокрема, значна увага приділялася стратегії планування та управління інноваційної діяльності, що логічно пов’язано з науково-пошуковою темою освітян Києво-Святошинського району. Ця робота проводилася згідно плану роботи педагогічного колективу Вишнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 над науково-методичною проблемою та плану відповідної роботи у районі на 2016-2017 навчальний рік.

На кінець 2016-2017 навчального року учнів 1 – 11-х класів 1302, з них 91 учень закінчив рік з оцінками високого рівня по всім навчальним предметам.

Учнів на кінець н.р. 1 кл. 2 кл. 3 кл. 4 кл. 5 кл. 6 кл. 7 кл. 8 кл. 9 кл. 10 кл. 11 кл.
178 144 153 142 138 125 115 110 76 41 30 Нагородж. похвальною грамотою
Відмінників - - 25 33 4 11 4 1 5 4 3 2

Учениця 11-Б класу Лойко Лілія закінчила школу із Золотою медаллю, учениці 11-Б класу Богач Ксенія, Вовк Олександра закінчили школу із Срібною медаллю.

Результати державної підсумкової атестації

учнів 11-х класів у формі ЗНО

Назва предмету Кількість учнів Результати ДПА ( к-сть учнів) Якість Успішність
Початковий рівень Середній рівень Достатній рівень Високий рівень
Українська мова у формі ЗНО 30 - 3 – 10 % 15 – 50 % 12 – 40 % 90% 100%
Математика у формі ЗНО 19 - 4 – 21,1 % 12 – 63,1 % 3 – 15,8 % 78,9% 100%
Історія України у формі ЗНО 14 - 5 – 35,7 % 7 – 50 % 2– 14,3 % 64,3% 100%
Біологія у формі ЗНО 5 - - 4 – 80 % 1 – 20 % 100% 100%
Географія у формі ЗНО 4 - 1 – 25 % 2 – 50% 1 – 25 % 75% 100%
Хімія у формі ЗНО 1 - - - 1 – 100% 100% 100%
Фізика у формі ЗНО 4 1 – 25 % 2 – 50% 1 – 25 % - 25% 75%
Англійська мова за завданнями МОН України 13 3 – 23 % 1 – 7,7 % 7 – 53,8 % 2 – 15,4 % 69,2% 77%

Згідно з річним планом роботи школи, педагогічний колектив працює над єдиною методичною проблемою «Рівний доступ до якісної освіти, розвиток інноваційного потенціалу особистості, формування життєвих компетенцій учнів», яка узгоджується з проблемним питанням району «Організаційно-педагогічні засади формування позитивного іміджу закладів освіти в конкурентному інноваційному просторі» (рішення науково-методичної ради РМЦ від 20.01.2016 року, протокол №1)

На початку року була створена науково-методична рада школи на чолі з директором Н.М.Руденко, до складу її увійшли заступники директора з навчально-виховної роботи: Охріменко Т.М., Хижева Л.М., Плющ Л.С., Янішевська О.І., заступник голови НМР Горенко Л.П. та члени: Хмарна О.В., Кравчук О.О., Микиштина Т.В., Дворецька А.І., Щедринська О.В., Литвиненко О.Г., Лобанова Є.Б., Міщенко В.А., Киричук Г.О., яка і працює над реалізацією означених проблем.

Протягом року були проведені засідання науково-методичної ради школи за темами:

Ø Аналіз методичної роботи за минулий навчальний рік.

Ø Завдання методичної служби школи на новий навчальний рік.

Ø Про продовження роботи над реалізацією Державного стандарту початкової освіти, Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти.

Ø Обговорення і затвердження плану роботи методичної ради школи на 2016-2017 навчальний рік. Розподіл обов’язків між членами методичної ради.

Ø Обговорення і затвердження планів роботи предметно-методичних комісій, творчих груп та інших методичних підструктур на 2016-2017 навчальний рік.

Ø Про обговорення і затвердження плану роботи методичного кабінету школи.

Ø Обговорення і затвердження планів роботи факультативів і курсів за вибором.

Ø Вивчення листа Міністерства освіти і науки України від 26.06.2016 року 1/9-296 №460 «Особливості вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році».

Ø Про організацію методичної роботи з молодими і малодосвідченими вчителями з питань організації навчально-виховного процесу. Затвердження плану роботи Школи молодого вчителя.

Ø Огляд новинок науково-педагогічної, психологічної та методичної літератури (протокол №1 від 31.08.2016р.).

Ø Про підготовку учнів до участі у І і ІІ етапах Всеукраїнської учнівської олімпіади з базових дисциплін, конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт в системі МАН.

Ø Затвердження графіку І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з базових дисциплін.

Ø Про організацію роботи з обдарованими дітьми. Про підготовку учнів до участі у творчих конкурсах з різних предметів.

Ø Про підготовку до проведення предметних тижнів.

Ø Про підготовку до педагогічної ради «Ключові зміни в організації навчально-виховного процесу в початковій школі» (протокол №2 від 29.09.2016р.).

Ø Розгляд матеріалів залікових книжок вчителів, які атестуються на відповідність раніше присвоєній вищій категорії, раніше присвоєному педагогічному званню «учитель-методист» (спільно з атестаційною комісією, (протокол №3 від 16.11.2016р.).

Ø Про аналіз участі учнів у ІІ районному етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з базових дисциплін.

Ø Про аналіз участі учнів школи у районному конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН та інших творчих конкурсах.

Ø Розгляд узагальнених матеріалів залікових книжок вчителів, які атестуються на відповідність раніше встановленій кваліфікаційній категорії «Спеціаліст вищої категорії» та на відповідність раніше присвоєному педагогічному званню «практичний психолог-методист» (Киричук Г.О.).

Ø Про проведення семестрових контрольних робі. (протокол №4 від 21.12.2016р.).

Ø Аналіз результативності методичної роботи за І семестр 2016-2017 н.р.

Ø Про проведення тижня педагогічної майстерності.

Ø Про підготовку до педагогічної ради «Сучасний урок як спільна творчість учителя та учнів».

Ø Контроль стану виконання навчальних програм за І семестр 2016-2017 н.р. (протокол №5 від 23.01.2017 р.).

Ø Розгляд та обговорення матеріалів для проведення державної підсумкової атестації учнів 9-х класів.

Ø Підсумки проведення виставки-Ярмарку педагогічних ідей і технологій «Освітянська культура навчального закладу».

Ø Про організацію повторення навчального матеріалу та підготовку учнів до державної підсумкової атестації.

Ø Контроль стану виконання навчальних програм за 2016-2017 н.р. (протокол №6 від 03.05.2017 р.).

Ø Аналіз методичної роботи за 2016-2017 н.р.

Ø Про підготовку до серпневої конференції вчителів (протокол №7 від 30.05.2017 р.).

Слід відзначити, що всі засідання науково-методичної ради пройшли на високому рівні: цікавими, змістовними були доповіді, вироблено методичні рекомендації та інше.

На базі школи та педагогічним колективом були проведені такі заходи:

§ Продовжено проведення еспериментальної роботи вчителями школи Зеленовою Л.В., Синьоокою Г.І., Хмарною О.В., Бондаренко Т.В. з теми дослідження лабораторії навчання української мови АПН України;

§ 30.08.2016 р. – зустріч з авторами підручників за новими програмами початкової школи (Логунова О.С., Дворецька А.І.);

§ 09.09.2016 р. - відбулися загальношкільні батьківські збори (Руденко Н.М., директор школи);

§ 13-14 вересня у школі пройшла виставка квітів, присвячена 25-річчю Незалежності України;

§ 5 вересня 2016 року відбулося засідання ПМК класних керівників з визначення основних напрямків виховної роботи на 2016 – 2017 н.р.;

§ 21 вересня 2016 року, напередодні Всесвітнього дня миру, пройшла акція «Ми за мир!». На території школи у своїх малюнках на асфальті учні висловлювали побажання миру для України та всього світу;

§ 27.09.2016 року – флешмоб до дня європейських мов (вчителі іноземних мов);

§ 6 жовтня 2016 року у Вишнівській ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 пройшла осіння виставка виробів із природного матеріалу «Цікавий світ навколо тебе»;

§ 17.10.2016р. - зустріч учнів 10-Б класу із письменником Вишневого Валентином Лямічевим;

§ 19 жовтня 2016 року до відзначення 72-ї річниці визволення України від нацистських загарбників учні 11-х класів відвідали Національний музей історії України Другої світової війни (Кравчук О.О.);

§ 18 жовтня 2016 року у школі до Дня Захисника України та Дня українського козацтва було проведено шкільний етап дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»), Тимошенко Т.О., педагог-організатор;

§ 17 жовтня 2016 року. проведені профілактичні уроки для учнів 8-х та 10-х класів на тему «Здоровий спосіб життя» (провідний фахівець із соціальної роботи Києво-Святошинського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Колбасенко Н.В.);

§ 29.10.2016 р. на базі школи проведено І (районний) етап олімпіади із зарубіжної літератури (Охріменко Т.М., Лобанова Є.Б.);

§ 30.10.2016 р. на базі школи проведено І-ий тур районного конкурсу «Майстерня юного художника» для учнів 5-11-х класів та І (районний) етап олімпіади з образотворчого мистецтва (Хижева Л.М., Муха Г.І.);

§ 09.11.2016р. до Дня української писемності та мови проведені цікаві заходи: участь учнів 11-Б класу у радіодиктанті національної єдності (вчитель Зеленова Л.В.); випуск стінгазет ( вчитель Бондаренко Т.В.); агітбригада учнів 9-А класу розповіла школярам про історію святкування Дня української писемності та мови (вчитель Хмарна О.В.); конкурс на кращого читця української поезії тощо;

§ 14 листопада учні 11-Б класу (вчитель Зеленова Л.В.) були гостями на презентації книги Т. Домашенко «Ангели-охоронці» у залі Вишневої міської ради;

§ 15 листопада в ДНЗ «Намистинка» відбулася педагогічна рада на тему Козацько-лицарське виховання дошкільників, в якій взяла участь Міщенко Вікторія Аркадіївна, класний керівник 6-В класу;

§ 16.11.2016 р. учні філологічного 11-Б класу разом із учителем української мови та літератури Зеленовою Л.В. підготували та провели усний журнал «Що таке толерантність?» для учнів середньої та старшої школи;

§ листопад - проведення на базі старшої (номінація «Інформатика») і початкової школи районного етапу конкурсу «Вчитель року-2017»;

§ 16, 17.11.2016 р. учні 9-11-х класів в режимі онлайн прослухали лекції по темі «Надвірні казаки 1768 р.- важлива ланка українського державотвореня», вчителі історії;

§ З 07 по 11 листопада 2016 року в школі пройшли заходи, спрямовані на популяризацію ідеї енергозбереження та використання енергоефективних технологій, які відбудулися в рамках Тижня енергоефективності вчителі природничого циклу;

§ 21.11.2016 р. проведені заходи до Дня Свободи та Гідності (вчителі історії);

§ 22.11.2016 р. - профорієнтаційні бесіди з фахівцями НАУ для учнів 9, 11 класів;

§ 22, 23.11.2016 р. учні 9-11-х класів в режимі онлайн прослухали лекцію «Ханська українсько-козацька держава у складі Османської імперії», вчителі історії;

§ 23.11.2016 р. учні відвідали обласну настановчу конференцію МАН (керівник вчитель історії Кипич С.І.);

§ 25 листопада учні 9-х класів з вчителем Бондаренко Т.В. відвідали центральну районну бібліотеку, де стали учасниками заходу, присвяченого роковинам голодомору 1932-1933 р.р.;

§ Учні 10-х класів беруть участь у проекті STEM - сучасні професії та технології, яку організував КПІ спільно з компаніями «Воля», «Сингента», «Енергоатом» та інші (вчитель географії та економіки Горенко Л.П.);

§ 27.11.2016 р. на базі школи проведено І (районний) етап олімпіади з хімії (Охріменко Т.М., Терещенко О.В.);

§ 28 листопада проведено лінійка- реквієм до Дня пам'яті жертв голодомору, в якій взяли участь учні 9 – 11-х класів (учнівське самоврядування, Тимошенко Т.О., педагог-організатор) ;

§ Організація на базі школи семінарів на тему «Особливості викладання англійської мови у початковій школі» та «Особливості підготовки до ДПА та ЗНО» 31 .10.16 р. за участю методистів MM Publication;

§ 1 грудня 2016 року проведено захід із здорового способу життя учнями 8-Г (класний керівник Литвиненко О.Г.) та 9-Б (класний керівник Хозіна І.М.) класів, на тему «Збережемо життя. Ми проти СНІДу»;

§ 30 листопада 2016 року учні 6-А класу з класним керівником Зеленовою Л.В. відвідали ТРК «Україна» з метою профорієнтації;

§ 06.12.2016 р. учні 5-Б класу (класний керівник Дубовкіна М.Д.) підготували та провели відкритий захід англійською мовою до свята Дня подяки;

§ 06 грудня учні 6-В класу (вчитель Бондаренко Т.В.) побували на зустрічі з отаманом українського козацтва у актовій залі садочка «Намистинка»;

§ 07.12.2016 р. проведені заходи до Міжнародного дня боротьби проти фашизму та антисемітизму (вчителі історії);

§ 05-09 грудня проведено тиждень правових знань (керівник Кравчук О.О.);

§ 14 грудня 2016 року в актовій залі відбулася зустріч учнів 9 – 11-х класів з представниками Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області майором Комочкіним П.О. та Завальним В.В. з питань техніки безпеки, правил поведінки у надзвичайних ситуаціях та профорієнтації;

§ 7.01.2017 року - профорієнтаційна бесіда фахівцями Ірпінського економічного коледжу;

§ 22 січня 2017 року в Україні традиційні заходи вшанування пам'яті до Дня Злуки(вчителі історії);

§ 20.01.2017 р. - заходи вшанування Дня Соборності України 22 січня 1919 року(вчителі історії);

§ 20 січня 2017 року Національним Олімпійським комітетом спільно із представниками Вишневої міської ради було проведено презентацію програми « Дитяча легка атлетика»;

§ 25 січня 2017 року відбувся конкурс серед 1-7 класів «Найкраща годівничка»;

§ 8 лютого учні 10-Б класу відвідали бельгійську ІТ-компанію «Мелексіс», що спеціалізується на виробництві мікросхем для автомобільної промисловості (Горенко Л.П.);

§ 09.02.2017 року проведено профорінтаційну бесіда з учнями 11-х класів фахівцями НУБіП;

§ З 13 по 17 лютого 2017 року проведено тиждень англійської мови (Микиштина Т.В.);

§ 15.02.2017 року на базі школи проведено обласний семінар початкової школи (Плющ Л.С.);

§ 17 лютого 2017 року – участь в урочистому відкритті Меморіалу та парку до 3-ї річниці Пам'яті «Небесної сотні» в м. Вишневому;

§ 17.02.2017 р. - проведено захід для учнів початкових класів «Вивчати англійську так цікаво!» (вчителі англійської мови);

§ 17 лютого відбувся щорічний пісенний конкурс «Schoolvision» (вчителі англійської мови);

§ 20.02.2017 р. - профорієнтаційна бесіда з представниками Державного університету телекомунікацій для учнів старших класів;

§ 16.02.17 відбувся захід- інтерактивна вікторина «Україна та Британія. Традиції харчування»(вчителі англійської мови);

§ 23.02.2017 р. учні 9-Б класу, класний керівник Хозіна І М, відвідали профорієнтаційний тренінг у рамках проекту «STEM : професіі майбутнього»;

§ 23 лютого учні 9-Б ( класний керівник Хозіна І.М.) та 8-А (класний керівник Філатова О.В.) провели патріотичний виховний захід на тему «Небесна сотня. Вони залишаться в нашій пам’яті назавжди»;

§ 24 лютого 2017 року на базі школи відбулося районне свято до Міжнародного дня рідної мови (вчителі української мови);

§ 17 березня учні 6-А класу із класним керівником Зеленовою Л.В. відвідали Музей новин ТСН «1+1» у Мистецькому Арсеналі;

§ 17.03.2017 року відбулася зустріч з сучасним українським дитячим письменником Олександром Дерманським;

§ 05.04.2017 р. учні школи побували на екскурсії у Верховній Раді та поспілкуватися з народними депутатами з питання надання безвізового режиму Україні;

§ 6 квітня 2017 р. у стінах нашої школи пройшов конкурс маленьких красунь «Міні-міс школи 2017»;

§ 10.04.2017 р. – благодійна акція «Захиснику України – великодній кошик »;

§ 13.04.2017 р. - акція «Посади дерево»;

§ 13.04.2017р. у школі пройшла виставка Великодніх композицій «Великоднє диво»;

§ 13 квітня 2017 року у 2-Г класі відбувся святковий майстер-клас по розфарбовуванню імбирних пряників;

§ 20.04.2017 р. учні 1-А (учитель Логунова О.С.) та 2-В (учитель Богданович В.В.) вчилися писати писанку - споконвічну берегиню українства «Котилися писанка від роду до роду»;

§ 27 квітня у стінах школи відбувся конкурс лідерів учнівського самоврядування (Штакал Анна, 10-Б клас - І місце);

§ 28.04.2017 р. відбулося свято першокласників «Букварикові іменини»;

§ 04.05.2017 р. в рамках тижня екології учні 6-В класу (класний керівник Міщенко В.А.) поставили для учнів початкової школи виставу « Діти за чисте місто»;

§ 05.05.2017р. дівчата з 11-х класів відпрацьовували навички з медично-санітарної підготовки на малюках 2-В класу (вчитель Вигівська К.В.);

§ 12 травня 2017 року на базі школи відбувся районний конкурс на кращий суспільно значущий проект учнівського самоврядування;

§ 18 травня 2017 року відбувся районний етап дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»), школу представляла команда «Гетьмани» (ІІІ місце);

§ 19.05.2017 року - заходи до Дня пам’яті жертв геноциду кримських татар (педагоги-організатори);

§ з 29 травня 2017 року працював літній мовний табір «Open the world» за участю носіїв іноземних мов - волонтерів (вчителі іноземної мови);

§ 08.06.2017р. проведено загальношкільні батьківські збори на тему «Підсумки навчально-виховної діяльності школи за 2016-2017 н.р. та забезпечення життя і здоров’я учнів під час літніх канікул» (Руденко Н.М., директор школи).

Крім цього, учні та педагоги взяли участь у шкільних, районних, обласних та Всеукраїнських заходах:

Всеукраїнські конкурси:

§ участь команди школи у природознавчих конкурсах «Геліантус» (зареєстровано 27 учасників, координатор Литвиненко О.Г.), «Колосок» (зареєстровано 47 учасників, координатор Литвиненко О.Г.);

§ участь учнів 11-класів в апробації комплексної профорієнтаційної діагностичної програми для старшокласників «Абітурієнт» відповідно наказу Міністерства освіти і науки України від 23.08.2016 року №1016(керівники: Охріменко Т.М., заступник директора з НВР, Киричук Г.О., практичний психолог);

§ участь у Всеукраїнському конкурсі організації мовних таборів з волонтерами-носіями мов Go Camp (вчителі англійської мови);

§ участь у Всеукраїнському конкусі «Об'єднаймося, брати мої» (ІІ етап), учень 8-А класу Повар Олег – І місце (вчитель Синьоока Г.І.);

§ участь команди школи у Всеукраїнському конкурсі історії «Олімпус-зимова сесія» у номінації «Історія» (26 дипломів учасника, координатор Кравчук О.О.);

§ участь в Міжнародному фізичному конкурсі «Левеня», учасників - 24: «відмінний» результат – 1 учень, «добрий» результат – 10 ученів, сертифікат «учасника» - 13 учнів, координатор Хижева Л.М.;

§ участь в Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру». учасників - 69: «відмінний» результат – 5 учнів, «добрий» результат – 34 учні, сертифікат «учасника» - 30 учнів, координатори Щедринська О.В., Монько Н.В.;

§ участь команди школи у Всеукраїнському природознавчому конкурсі «Колосок осінній»: учасників – 170; «Золотий колосок» - 115; «Срібний колосок» - 48: «Колосок» - 23, координатори Литвиненко О.Г., Богданович В.А.;

§ участь у Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Гринвіч», зареєстровано 41 учасник: Лауреат І місце – 4 учнів, Лауреат ІІ місце – 2 учнів, Лауреат ІІІ місце –5 учнів, Сертифікат – 30 учнів (координатор Хозіна І.М.);

§ участь у Всеукраїнському конкурсі з економіки «Стратегія бізнесу», Колбасов Микита, 11-А клас (фінал), вчитель Горенко Л.П.;

§ участь у Всеукраїнському конкурсі літературних творів «Мама героя» (Всеукраїнське об’єднання українок «Яворина»), присвяченого Дню матері, учениця 9-В класу Сабадаш Марія – І місце (вчитель Охріменко Т.М.).

Районні конкурси:

§ Районний етап інтелектуальної олімпіади – ІІІ місце, ( Шкіль Юлія, 10-А клас, Патрича Марія, 9-В клас - індивідуальний залік), керівник Киричук Г.О.

Методичний кабінет школи працював за Положенням та відповідним планом роботи, розглянутим і затвердженим методичною радою школи.

З 23.11 по 09.12.2016 року було проведено декаду педагогічної майстерності відповідно річного плану роботи школи.

№ п/п Дата Прізвище, ім'я, по батькові вчителя Предмет Клас Тема уроку
1 23.11.2016, середа, 5 урок Кравченко Т.В. Українська література 5-В Галина Малик «Подорож Алі в країну Недоладію»
2 24.11.2016, четвер, 5 урок Гончаренко Н.М. Математика 5-А Промінь, пряма. Координатний промінь
3 24.11.2016, четвер, 3 урок Логунова О.С. Українська мова. навчання грамоти (читання) 1-А Звук [е], позначення його буквами Е е, читання текстів за О.Козловим, О.Тихомировим. Робота над ними
4 24.11.2016, четвер, 7 урок Савчук П.С. Фізична культура 5-А Кросова підготовка
5 25.11.2016, п’ятниця, 5 урок Монько Н.В. Математика 8-А «Властивості степеня з цілим показником»
6 28.11.2016, понеділок, 2 урок Торбенко В.С. Англійська мова 5-В «Sport in our life». Спорт в нашому житті
7 29.11.2016, вівторок, 2 урок Філімончук І.М. Англійська мова 5-А «Мій найкращий друг. Урок говоріння і письма»
8 29.11.2016, вівторок, 2 урок Логунова О.С. Позакласний захід 1-А «На балу у картоплинки»
9 30.11.2016, середа, 2 урок Дворецька А.І. Математика 2-Г Закріплення усного додавання та віднімання двоцифрових чисел. Складання і розв’язування задач за коротким записом та малюнком
10 30.11.2016, середа, 6 урок Калюжна Ю.А. Французька мова 7-А «Моє покликання»
11 30.11.2016, середа, 5 урок Богач О.В. Алгебра і початки аналізу 10-А Ірраціональні рівняння
12 30.11.2016, середа, 1 урок Терещенко О.В. Хімія 10-Б «Сульфатна кислота, її фізичні та хімічні властивості»
13 01.12.2016, четвер, 3 урок Міщенко В.А. Фізична культура Урок-гра «В гостях у казки»
14 02.12.2016, п’ятниця, 2 урок Хілінська О.Л. Українська мова 2-Б Іменник. Змінювання іменників за числами: один-багато
15 02.12.2016, п’ятниця, 3 урок Філатова О.В. Англійська мова 8-А Засоби спілкування. Стосунки
16 02.12.2016, п’ятниця, 2 урок Микиштина Т.В. Англійська мова 2-Г «In a classroom»
17 09.12.2016, п’ятниця, 3 урок Бондаренко Т.В. Українська мова 6-В «Повторення теми, підготовка до контрольної роботи»
18 14.12.2016, середа, 3 урок Тищенко О.Т. Фізика 8-Б «Електризація тіл. Електромагнітна взаємодія»

Керівники предметно-методичних комісій плідно працювали протягом І семестру 2016-2017 навчального року. Проводилися засідання предметно-методичних комісій: «Про підсумки роботи ПМК за минулий навчальний рік. Про підсумки державної підсумкової атестації та аналіз типових помилок учнів під час атестації. Про зміни в навчальних програмах. Про опрацювання методичних рекомендацій щодо вивчення базових дисциплін у 2016-2017 навчальному році. Про повторне вивчення Інструкції щодо ведення шкільної документації. Обговорення планів роботи факультативів і спецкурсів. Про участь у Всеукраїнському експерименті «Тьюторська технологія як засіб реалізації принципу індивідуалізації в освіті». Про організацію роботи з обдарованими дітьми. Про підготовку та проведення І туру Всеукраїнської учнівської олімпіади з базових дисциплін. Про наступність у викладанні предметів І та ІІ ступенів навчання. Про підведення підсумків шкільних олімпіад з базових дисциплін, аналіз типових помилок, допущених учнями під час проведення олімпіад та пропозиції щодо їх усунення. Про підготовку до ІІ туру Всеукраїнської учнівської олімпіади з базових дисциплін. Про підготовку і проведення шкільного етапу Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П.Яцика», мовно-літературного конкурсу ім. Шевченка. Про підготовку МАНівських робіт, про впровадження інтерактивних технологій у навчально-виховний процес» тощо.

Особливо плідною була робота ПМК вчителі іноземної мови, природничих наук, історії, географії, української мови та літератури, учні яких стали переможцями і призерами районних олімпіад, конкурсів-захистів МАН та творчих конкурсів.

Результати ІІ (районного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади

з базових дисциплін (2016-2017 н.р.)

П.І.П. Клас Місце Предмет Вчитель
1 Тищенко Дар'я Олегівна 8-Г І Зарубіжна література Байрамова Г.О.
2 Федюкіна Анастасія Андріївна 11-Б ІІ Зарубіжна література Охріменко Т.М.
3 Федюкіна Анастасія Андріївна 11-Б І Образотворче мистецтво Муха Г.І.
4 Голубенко Олександра Вікторівна 9-Б ІІІ Образотворче мистецтво Муха Г.І.
5 Тищенко Дар'я Олегівна 8-Г ІІІ Біологія Литвиненко О.Г.
6 Штакал Анна Євгеніївна 10-Б ІІІ Біологія Терещенко О.В.
7 Тетеріна Анна Юріївна 9-А ІІІ Хімія Литвиненко О.Г.
8 Вовк Олександра Федорівна 11-А ІІ Екологія Литвиненко О.Г.
9 Мозолевська Софія Дмитрівна 9-А ІІІ Українська мова та література Хмарна О.В.
10 Щедринська Аріна Гаррієвна 10-А ІІІ Українська мова та література Янішевська О.І.
11 Тищенко Дар'я Олегівна 8-Г ІІ Французька мова Калюжна Ю.А.
12 Дуднік Анастасія Олексіївна 8-Б ІІІ Іспанська мова Беспалько А.В.
13 Волков Роман Олегович 8-Г ІІ Англійська мова Микиштина Т.В.
14 Завацький Микита Сергійович 8-А ІІІ Англійська мова Хозіна І.М.
15 Дубінін Ілля Дмитрович 10-Б ІІІ Англійська мова Філатова О.В.
16 Авраменко Вікторія Вячеславівна 11-А ІІІ Англійська мова Тур Н.В.
17 Вовк Олександра Федорівна 11-А ІІІ Географія Крот Л.І.
18 Дубінін Ілля Дмитрович 10-Б ІІ Географія Горенко Л.П.
19 Тищенко Дар'я Олегівна 8-Г ІІ Географія Горенко Л.П.
20 Колбасов Микита Олексійович 11-Б І Правознавство Кравчук О.О.
21 Сабадаш Марія Андріївна 9-В ІІ Правознавство Кравчук О.О.
22 Солодка Юлія Володимирівна 7-А ІІ Фізика Хижева Л.М.
23 Федюкіна Анастасія Андріївна 11-Б І Російська мова Охріменко Т.М.
24 Колбасов Микита Олексійович 11-Б І Польська мова
25 Дубінін Ілля Дмитрович 10-Б ІІ Економіка Горенко Л.П.
26 Вовк Олександра Федорівна 11-А ІІІ Економіка Горенко Л.П.

Підсумки ІІ (районного) етапу Міжнародних предметних конкурсів Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ст.№3 (2016-2017 н.р.)

П.І.П. Клас Місце Назва конкурсу Вчитель
1 Романченко Софія Максимівна 5-В ІІІ «Майстерня юного художника» Муха Г.І.
2 Гоголь Анна Володимирівна 5-Б ІІІ «Майстерня юного художника» Муха Г.І.
3 Франчук Марія Андріївна 6-А ІІ «Майстерня юного художника» Муха Г.І.
4 Сюх Олександра Геннадіївна 6-Б ІІ «Майстерня юного художника» Муха Г.І.
5 Желінська Катерина Вячеславівна 6-Б ІІ «Майстерня юного художника» Муха Г.І.
6 Солодка Юлія Володимирівна 7-А ІІІ «Майстерня юного художника» Муха Г.І.
7 Лещинська Поліна Олександрівна 6-А І VІІ Міжнародний мовно-літературний конкурс ім.Т.Г.Шевченка Зеленова Л.В.
8 Штакал Анна Євгеніївна 10-Б ІІІ VІІ Міжнародний мовно-літературний конкурс ім.Т.Г.Шевченка Янішевська О.І.
9 Мозолевська Софія Дмитрівна 9-А ІІ ХVІІ Міжнародний конкурс з української мови ім. П.Яцика Хмарна О.В.
10 Повар Олег Вікторович 8-А І ХVІ Всеукраїнський конкурс учнівської творчості «Об’єднаймося ж, брати мої!»(номінація «Література») Синьоока Г.І.
11 Шпакович Дарина Олександрівна 7-Б ІІ ХVІ Всеукраїнський конкурс учнівської творчості «Об’єднаймося ж, брати мої!», присвяченого Шевченківським дням(номінація «Образотворче мистецтво») Муха Г.І.
12 Мєлєнтьєва Єлизавета Олександрівна 9-В І Виставка-конкурс малюнка «Право очима дітей», номінація «Графіка» Кравчук О.О.
13 Мельник Альбіна Миколаївна 9-В ІІІ Виставка-конкурс малюнка «Право очима дітей», номінація «Графіка» Кравчук О.О.

ПІДСУМКИ

участі учнів Вишнівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 у І(районному) етапі конкурсу-захисту Малої академії наук України

(2016-2017 н.р.)

№ п/п Прізвище, ім'я по батькові учня Клас Наукове відділення/секція Науковий керівник Місце
1 Вовк Вікторія Федорівна 11-А Хімії та біології Зоологія, ботаніка Литвиненко Олена Григорівна, учитель біології, екології ІІІ
2 Богач Ксенія Олегівна 11-Б Хімії та біології Медицина Лисенко Оксана Олександрівна, учитель біології І
3 Сабадаш Марія Андріївна 9-В Літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства Мистецтвознавство Копиця Людмила Анатоліївна, учитель трудового навчання ІІ
4 Кащенко Вероніка Григорівна 11-Б Наук про Землю Географія та ландшафтознавство Крот Людмила Іванівна, учитель географії ІІ
5 Дубінін Ілля Дмитрович 10-Б Комп’ютерних наук Інформаційні системи, бази даних та системи штучного інтелекту Зубар Олена Леонідівна, учитель інформатики І
6 Микиштина Дарина Володимирівна 9-В Мовознавства Українська мова Бондаренко Тамара Василівна, учитель української мови та літератури І
7 Штакал Анна Євгеніївна 10-Б Мовознавства Англійська мова Філатова Олена Вікторівна, учитель англійської мови І

Результати ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з базових дисциплін

Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ст.№3 (2016-2017 н.р.)

П.І.П. Клас Місце Предмет Вчитель
1 Тищенко Дар'я Олегівна 8-Г ІІІ Зарубіжна література Байрамова Г.О.
2 Колбасов Микита Олексійович 11-Б ІІІ Правознавство Кравчук О.О.

ПІДСУМКИ

участі учнів Вишнівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3

у ІІ(обласному) етапі конкурсу-захисту Малої академії наук України

(2016-2017 н.р.)

№ п/п Прізвище, ім'я по батькові учня Клас Наукове відділення/секція Науковий керівник Місце
1 Богач Ксенія Олегівна 11-Б Хімії та біології Медицина Лисенко Оксана Олександрівна, учитель біології ІІ
2 Микиштина Дарина Володимирівна 9-В Мовознавства Українська мова Бондаренко Тамара Василівна, учитель української мови та літератури ІІІ

На кожному методичному об’єднанні на початку нового навчального року розглядалося питання про адаптацію учнів 5-х класів.

У І семестрі (23.11.2016 р.) у школі було проведено 2 засідання педагогічної ради на тему «Ключові зміни в організації навчально-виховного процесу в початковій школі» (координатор Плющ Л.С., заступник директора з НВР) за формою інтерактивний семінар та «Готовність та адаптація учнів до навчання у 5 класі» (координатор Хижева Л.М., заступник директора з НВР). У ІІ семестрі було проведено засідання педагогічної ради «Сучасний урок як спільна творчість учителя та учнів» за формою обмін досвідом (координатор Хижева Л.М., заступник директора з НВР) . Велика група вчителів, соціальний педагог, практичний психолог взяли участь в роботі педагогічної ради. У ході підготовки до засідань педагогічної ради були створені творчі групи вчителів, експертна група та окреслено коло питань для вивчення кожної групи. Також було розгорнуто книжкову виставку за темами педагогічної ради. Усі засідання педагогічної ради відбулися на високому методичному рівні.

Творча група вчителів російської мови та світової літератури (керівник Є.Б.Лобанова) систематично брала участь у районних тематичних семінарах, засіданнях, предметних олімпіадах. В центрі уваги були питання щодо вивчення змін у навчальних програмах, вивчення інструктивних та методичних матеріалів МОН України. На засіданні творчої групи вивчалися методичні матеріали МОН України, звіт за минулий навчальний рік, про роботу з обдарованими дітьми, про впровадження інноваційних методик в практику роботи вчителів творчої групи, про роботу з профорієнтації учнів, особливості роботи у профільних класах та класах з поглибленим вивченням окремих предметів, про самоосвіту вчителів, про заходи зі зміцнення навчально-матеріальної бази кабінетів тощо.

Робота вчителів початкової ланки (керівник Дворецька А.І.) працювала згідно з планом роботи школи. На засіданнях були чітко визначенні основні напрямки педагогічної діяльності вчителів початкової школи протягом всього навчального року. Початкова школа продовжувала роботу по створенню умов для формування інноваційної особистості, здатної реформувати суспільство, духовну культуру, для створення моделі освітнього закладу, спрямованої на розвиток креативної особистості на засадах ціннісних орієнтирів та змісту сталого розвитку. Члени методичного об’єднання продовжували впроваджувати в навчально-виховний процес новітні освітні технології з метою розвитку креативності молодших школярів. Усі завдання методичне об’єднання реалізовувало через колективні, групові та індивідуальні форми роботи. Протягом всього навчального року учні початкових брали активну участь у шкільних предметних олімпіадах, навчальних регіональних та всеукраїнських конкурсах. За активну участь у конкурсі «Колосок» оргкомітет нагородив подякою вчителів початкових класів Богданович В.В., Дворецьку А.І., Логунову О.С. На високому рівні пройшов на базі нашої школи обласний науково-практичний семінар вчителів початкових класів за участю автора підручників та зошитів з математики Листопад Н.П., активними учасниками якого стали Логунова О.С., Лепська О.М., Фармагей Н.І., Дворецька А.І. та інші вчителі початкової школи.

ПМК вчителів іноземної мови (керівник Микиштина Т.В.) працювала згідно з планом роботи школи за такими основними напрямками: самоосвітній, профорієнтаційний, методичний та навчальний. Зокрема, впровадження у роботу елементів інноваційних технологій, вивчення передового досвіду, взаємовідвідування уроків з метою обміну досвідом та виправлення можливих недоліків у роботі, формування готовності учнів до участі у іншомовному спілкуванні, заохочення їх до самовдосконалення в галузі володіння іноземною мовою. Задачі ПМК реалізувалися через наступні форми роботи: засідання ПМК, практичні вебінари для вчителів іноземних мов, проведені методистами Pearson Education та Macmillan Education. Вчителі постійно діляться професійними наробками з колегами, удосконалюють форми та методи роботи з різних видів мовленнєвої діяльності. Акцент у роботі ПМК було зроблено на розвиток креативності учнів, необхідності застосування комунікативного підходу. Було проведено тиждень іноземних мов. Всі вчителі ПМК взяли активну участь у проведенні тижня, завдяки чому була створена творча атмосфера, що сприяла підвищенню інтересу до вивчення іноземної мови. У рамках місячника ініціативи та творчості молодих вчителів проведені відкриті уроки Беспалько А.В., Філімончук І.М., Калюжною Ю. А., які показали достатній рівень методичної підготовки вчителів. Організована робота літнього мовного табору «Open the world» за участю носіїв іноземних мов – волонтерів та вчителів Микиштиної Т.В., Дубовкіної М.Д., Філімончук І.М., Торбенко В.С. Аналізуючи роботу ПМК, необхідно підкреслити, що загалом поставлені задачі було реалізовано.

Протягом року активно працювали педагоги-учасники Школи молодого учителя «Сходинки до успіху» (керівник Фармагей Н.І.). Наставництво та підтримку отримують молоді спеціалісти. Вчителі беруть участь у шкільних та районних методичних заходах.

Психологічна служба школи працює згідно плану роботи практичного психолога та плану роботи школи. Уся робота, з урахуванням результатів досліджень, спрямована на адаптацію учня в колективі та на адаптацію учня до навчання при вступі в школу, при переході з початкової школи в середню. Протягом семестру проводилися обстеження учнів за окремим планом. Велика увага приділялась підвищенню мотивації учнів до навчально-пізнавальної діяльності та результативності навчально-пізнавальної діяльності. Вся робота спрямована на збереження здорового психологічного клімату у школі (Довідка про підсумки роботи практичного психолога за І та ІІ семестри 2016-2017 н.р. додається).

Робота логопеда Дьоміної А.В. проводилася за власним планом, затвердженим районним центром практичної психології.

Робота соціального педагога Дворецької А.І. проводилася згідно програм «Життя на роздоріжжі», «Робота з батьками учнів-правопорушників», «Рівний – рівному», «Життя та охорона здоров'я дітей», «Запобігання дитячої бездоглядності», «Спілкування - це здорово», «Права дитини», «Людина серед людей», заходи з профілактики ВІЛ/СНІДу, нарко-алко-тютюнозалежності, попередження правопорушень. Розроблені заходи школи на виконання Комплексної програми профілактики злочинності на 2016-2017 роки відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2006 року №1767, заходи школи на виконання Наказу МОН України №844 від 25 грудня 2006 року «Про вживання додаткових заходів щодо профілактики запобігання жорстокому поводженню з дітьми». Соціальний педагог активно співпрацює з Центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Спільно із провідним спеціалістом Померанець Н. В. було проведено 12 бесід та годин спілкування на теми «Протидія насильству» та «Права та обов’язки учнів». Також проводитьсяр обота за зверненнями класних керівників, вчителів школи з дітьми , які порушують дисципліну на уроках або пропускають заняття без поважних причин. Відповідна робота проводиться і з батьками цих дітей.

ПМК вчителів математики (керівник Щедринська О.В.) в поточному навчальному році працювала над такими завданнями: наступність у викладанні математики І і ІІ ступенів, підготовка і проведення І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики, огляд нових надходжень методичної літератури, про організацію і проведення І етапу Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру», про підвищення ефективності роботи з формування математичного інтелекту в навчально-виховному процесі. Основним напрямком роботи вчителів була інноваційна та пошукова діяльність, спрямована на підвищення рівня навчальних досягнень учнів. З метою поглиблення і доповнення матеріалу шкільного курсу математики, учні відвідували факультативи та індивідуальні заняття. Аналіз роботи ПМК показав, що за 2016-2017 навчальний рік підвищився науково-теоретичний та методичний рівень викладання математики, покращилась якість підготовки вчителів до уроків, посилилась увага до пошуку ефективних форм навчання, про що свідчать результати ДПА у формі ЗНО учнів 11-х класів:19 учнів обрали предмет, високий рівень – 3 учнів (15,8%),достатній рівень – 12 учнів (63,1%), середній рівень – 4 учні (21,1%), початкового рівня немає. Якість складає 78,9%, успішність – 100%.

Творча група вчителів музики, образотворчого мистецтва брала участь у всіх шкільних методичних заходах.

Творча група вчителів фізичної культури (керівник Міщенко В.А.) взяла активну участь в організації спортивно-масової роботи. Результати:

• Збірна дівчат 10-11-х класів з волейболу виграла зональні змагання, в фінальній боротьбі поступилася команді Боярської ДЮСШ і посіла ІІ місце.

• Збірна команда хлопців 10-11-х класів посіла ІІ місце в зональних змаганнях.

• В зональних змаганнях учнівської спартакіади з легкої атлетики збірна учнів 5-7-х класів виборола ІІ місце, а збірна 9-11-х класів - І місце.

В особистому заліку фінальних змагань маємо такі результати: Христюк Артем - І місце з метання малого м`яча на дальність та І місце з бігу на 800 м; Великохатько Роман – І місце у стрибках в довжину з розбігу.

Збірна команда учнів 4-х класів вперше взяла участь у змаганнях за програмою «Дитяча легка атлетика», яка тільки починає впроваджуватись в Києво-Святошинському районі і посіла ІVмісце.

ПМК вчителів природничого циклу (керівник Литвиненко О.Г.) брала активну участь у всіх методичних заходах школи та району. Учні 8-Г та 9-Б класів спільно організували агітаційну бригаду до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом. Виступ був проведений для учнів 8-хта 9-х класів. Також учні школи під керівництвом вчителів взяли участь в екологічних природоохоронних акціях: «Птах року 2016 – Повзик звичайний», «Годівничка для друзів наших менших» та «Збережи ялинку», у Всеукраїнському природничому конкурсі «Колосок» (координатори Богданович В.В., Литвиненко О.Г.).

До тижня екології були проведені такі заходи: виступ чнів 6-В класу з виставою "Життя без сміття"; виставка робіт учнів школи: "Друге життя вторинної сировини "; вироблення одягу з вторинної сировини; виступ агітаційної бригати "Ековарта" "Роздільне сміття - довге життя"; висадка дерев та кущів на пришкільній ділянці; виступ учнів 9-В класу до дня Чорнобильської трагедії. Вчителями ПМК були проведені заходи до всеукраїнської акції «Збережи першоцвіти». Аналіз роботи ПМК вчителів природничого циклу показав високий науково-теоретичний та методичний рівень викладання біології, про свідчать результати ДПА у формі ЗНО учнів 11-х класів: 5 учнів обрали предмет, високий рівень – 1 учень (20%),достатній рівень – 4 учнів (80%), середнього й початкового рівнів немає. Якість складає 100%, успішність – 100%.

Предметно-методична комісія вчителів української мови та літератури (керівник Хмарна О.В.) активно працювала в напрямку роботи з обдарованими дітьми, з підготовки до участі в олімпіадах та творчих конкурсах. До відзначенні Дня писемності в Україні було підготовлено усний літературний журнал «9 листопада – День української мови та писемності.», випущено стінгазету «Петро Яцик – меценат». Проведено тиждень української мови з пізнавальними та цікавими заходами.

Аналіз роботи ПМК вчителів української мови та літератури показав високий науково-теоретичний та методичний рівень викладання предметів, про що свідчать результати ДПА у формі ЗНО учнів 11-х класів: 30 учнів склали предмети, високий рівень – 12 учнів (40%), достатній рівень – 15 учнів (50%), середній рівень – 3 учнів (10%) , початкового рівня немає. Якість складає 90%, успішність – 100%.

Предметно-методичною комісією вчителів історії та географії (керівник Кравчук О.О.) протягом року було проведено 4 засідання з питань вивчення нормативних документів та рекомендацій щодо особливостей викладання історії та географії у поточному навчальному році. Протягом навчального року було проведено Всеукраїнський тиждень права, в ході якого відбулися цікаві зустрічі з представниками комісії у справах дітей та молоді та інші заходи. Протягом всього навчального року учні брали активну участь у шкільних предметних заходах, навчальних регіональних та всеукраїнських конкурсах. Аналізуючи роботу ПМК вчителів історії та географії, треба відмітити якісний рівень викладання історії України , про свідчать результати ДПА у формі ЗНО учнів 11-х класів: 14 учнів обрали предмет, високий рівень – 2 учня (14,3%), достатній рівень – 7 учнів (50%), середній рівень – 5 учнів (35,7%), початкового рівня немає. Якість складає 64,3%, успішність – 100%.

Шкільна бібліотека (завідуюча Мельник І.М., бібліотекар Поправка Г.М.) працює згідно річного плану та проблемної теми школи. На початку навчального року забезпечено вчителів та учнів навчальними програмами, підручниками та навчально–методичною літературою. Протягом 2016-2017 н.р. бібліотека взяла участь в Всеукраїнському місячнику шкільних бібліотек «Книга і читання - важливий чинник у виховання духовних цінностей учнів». Були проведені цікаві заходи. Робота бібліотеки була спрямована на виконання основних завдань і напрямів діяльності, зазначених у річному плані роботи бібліотеки: на національне, громадянське, родинне, трудове, екологічне, правове та естетичне виховання; профорієнтацію школярів, виховання культури читання учнів; поповнення і збереження книжкових фондів; керівництво позакласним читанням. Таким чином, зміст роботи бібліотеки спрямований на те, щоб формувати духовний світ дитини і сприяти гармонійному розвитку особистості, яка здатна бути спадкоємцем і продовжувачем прогресивних національних традицій. Успішно працює сайт бібліотеки http://vyshneve-sch3-bibl.kiev.sch.in.ua/, який є презентацією діяльності бібліотеки в мережі Інтернет, висвітлює цікаву і корисну інформацію для читачів.

Предметно-методичні комісії та інші методичні підструктури представили свої матеріали на традиційну щорічну виставку педагогічних ідей і технологій «Інноваційна освітянська культура закладу». Кращими визнано матеріали, які взяли участь у районному етапі:

№ п/п Назва матеріалу Автор, посада Форма матеріалу (авторська програма, методична розробка, посібник, презентація і т.п.) Вид (паперовий, електронний)
1 Збірка сценаріїв свят та конкурсно-розважальних програм Тимошенко Т.О., педагог-організатор Збірка Паперовий
2 Програма спецкурсу «Лабораторія «Ейнштейн» для учнів 6 класу (з додатками) Терещенко О.В., учитель хімії та біології Авторська програма Паперовий
3 Навчальний посібник з читання французькою мовою «Les regles de la lecture» Микиштина Т.В., учитель англійської та французької мови Посібник Паперовий
4 Методична розробка уроку художньої культури з теми «Національні музеї Західної Європи як осередки духовної культури людства» Лобанова Є.Б., учитель зарубіжної літератури та художньої культури Методична розробка Паперовий
5 Методична розробка уроку художньої культури з теми «Краса, доведена до абсолюту. Знайомство з культурою Китаю та Японії» Лобанова Є.Б., учитель зарубіжної літератури та художньої культури Методична розробка Паперовий
6 Навчання діалогічного мовлення за допомогою ситуативних вправ учнів 5-8 класів Філімончук І.М., учитель англійської мови Посібник для вчителів англійської мови Паперовий
7 Бібліотечна скарбничка Мельник І.В., завідувач бібліотеки Посібник Паперовий
8 Специфіка та особливості інтегрованих уроків фізичної культури у школі І ступеня Міщенко В.А., учитель фізичної культури Методична розробка Паперовий
9 Дослідна робота на тему «Поняття артиклю та особливості їх вживання у французькій мові» Калюжна Ю.А., учитель англійської мови Проект Паперовий
10 Сленг як соціокультурне явище в українській мові Бондаренко Т.В., учитель української мови та літератури Посібник Паперовий
11 Формування емоційно-позитивного ставлення учнів до навчання Свінціцька Л.Ф., учитель історії Посібник Паперовий
12 Використання ЦВКК «Ейнштейн» при вивченні фізики у 7 класі Тищенко О.Т, учитель фізики Методичні рекомендації Паперовий
13 Науково-практичний семінар-практикум «Організація обчислювальної діяльності молодших школярів на засадах компетентнісного підходу» Плющ Л.С., заступник директора з НВР та вчителі початкових класів Збірка методичних матеріалів Паперовий
14 Актуальні проблеми викладання навчального предмету «Християнська етика» в початковій школі Лепська О.М., учитель початкових класів Методичні рекомендації Паперовий

Проведені методичні заходи висвітлюються на сайті школи http://www.vyshneve-school3.edukit.kiev.ua/

На виконання Концепції національно-патріотичного виховання молоді, листа МОН України «Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2015-2016 навчальному році» від 25.07.2014 №1/9-376, листа МОН України «Про методичні рекомендації з патріотичного виховання» від 27.11.2014 №1/9-614, наказу МОН України «Про затвердження плану заходів щодо посилення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді» від 27.10.2014 №1232, наказу МОН України «Про проведення у 2015-2016 н.р. Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл», («Джура»)від 30.09.2014 №1085, указу Президента України «Про День захисника України» від 14.10.2014 № 806/2014, Указу Президента України «Про відзначення в Україні деяких пам’ятних дат та професійних свят» від 13.11.2014 №717/2013, Державної стратегії й основних напрямів розвитку освіти у ХХІ столітті, викладених у Національній доктрині розвитку освіти, та державних програмах, Законі України «Про загальну середню освіту», у школі сплановано й проведено систему заходів із забезпечення виконання теми, над якою працювала школа.

В основу планування виховної роботи покладено духовний розвиток особистості, шанобливе ставлення до національно-культурних традицій, оволодіння народною мораллю, етикою, культурою, правами і обов’язками громадянина України. Протягом року виховна робота школи проводилася за напрямками: громадянське, патріотичне, трудове, художньо-естетичне, моральне, екологічне виховання, формування здорового способу життя, превентивне виховання, сприяння творчому розвитку особистості. Робота планувалась та проводилась з урахуванням виховних планів роботи класних керівників. У школі присутні куточки державної символіки, де учні мають змогу ознайомитися з державними символами України — Гербом, Прапором, Гімном.

У 5-11 класах працюють досвідчені класні керівники, які приділяють належну увагу питанням патріотичного виховання старшокласників. Так у жовтні 2016 року проведена літературно-музична композицію до свята Покрови та УПА. Учні 5-11 класів брали участь у традиційних спортивних змагань до Дня українського козацтва. У всіх класах є обов’язковими виховні та інформаційні години, години спілкування, на яких вивчаються символи, обереги України, основні закони нашої держави:

• «Історія та сучасність рідного краю» ;

« Люди, які прославили мій край» ;

• «Формування української народності. Походження назв «Україна», «українці»;

• «Україна від козацьких часів до сьогодення»;

• «Легенди мого краю»;

• «Традиції та звичаї українського народу».

Метою виховної роботи є формування громадянина України – носія цінностей та загальнолюдських надбань. Головним завданням є національно-патріотичне виховання молоді на засадах загальнолюдських, полікультурних, громадянських цінностей.

Пріоритетними напрямками є формування гармонійно розвиненоїі національно свідомої особистості, здатної до саморозвитку, наділеної глибокою громадянською відповідальністю, високими духовними якостями, родинними і патріотичними почуттями.

Виховна робота у школі у 2016-2017 н.р. передбачала реалізацію наступних завдань:

- Формування в учнів правової свідомості, виховання громадської відповідальності, культури поведінки та свідомої дисципліни.

- Виховання відповідального ставлення до навчання та до праці, розширення кругозору й підготовка до свідомого вибору професії.

- Формування в учнів естетичної культури, розвиток умінь створювати прекрасне навколо себе, розвиток художніх здібностей і талантів дітей.

- Виховання в учнів політичної свідомості, розвиток суспільної активності, формування основ громадянського світогляду.

Для реалізації цих завдань у школі був розроблений план виховної роботи, що охопивусі напрямки виховання. Було систематизовано організацію та участь у календарних, традиційних шкільних святах, заходи, конкурси, заходи щодо зміцнення моральності та утвердженняздорового способу життя та ін.

Самоврядування – це метод організації дитячого колективу, який забезпечує створення взаємин відповідальної залежності в колективі та організаторських рис окремої особистості. Саме за таким принципом працювала Учнівська рада протягом навчального року. Робота учнівського самоврядування була ефективною. Міністерства працювали на належному рівні та допомагали в організації виховної роботи в школі.

У раді діють сім міністерств. Діяльність учнівського самоврядування здійснюється за чітко складеними планами засідань активу, міністерств, мерів, на яких вирішувались питання підготовки до свят, незадовільного вигляду учнів школи, відвідування школи, та безпосередньо питання, пов’язані з роботою міністерств. На засіданнях активу розглядались такі питання:

- затвердження графіків проведення засідань активу у 2016-2017 н. р.;

- визначення завдань щодо роботи міністерств, планування роботи на 2016-2017 н. р.;

-результати проведення рейдів –перевірок, огляду куточків, озеленення класних кімнат кімнат;

-розроблені алгоритми , де чітко були вказані задачі, обов’язки лідера кожного з міністерств;

-підведення підсумків конкурсів;

- участь учнівського самоврядування в міських, районних та обласних учнівських проектах.

Самоврядування – це реальний безперервний процес залучення учнів до суспільних справ. Учнівське самоврядування робить життя школи змістовним, насиченим, цікавим. Маючи діючу модель учнівського самоврядування, наша школа, не тільки дає знання, а й виховує людину в дусі патріотизму, вчить добру, порядності. Діти вчаться відчувати відповідальність, проявляти ініціативу, допомагати один одному. Учнівське самоврядування в 2016-2017 н.р. спрацювало на достатньо дієвому рівні. Найголовніше завдання на наступний семестр полягає в тому, щоб робота учнівського самоврядування була направлена так, щоб дійшли до того рівня, коли рішення приймається з ініціативи дорослих разом із дітьми. Коли ініціатива належить дітям, вони беруть активну участь у процесі прийняття рішень, але під керівництвом дорослих. Лише через особисту участь вони можуть розвинути власні здібності і навички, сформувати життєві цілі самоствердитись і самореалізуватись, а допомогти їм – завдання всього педагогічного колективу.

Згідно з річним планом роботи школи на 2016-2017 н.р. протягом року було проведено комплекс виховних заходів, які мали високу якість та результативність.

З метою формування ціннісного ставлення до суспільства та держави, виховання почуття поваги і гордості до рідного краю, шанування державних символів, КонституціїУкраїни у кожному кабінеті є куточки державної символіки. Новий 2016-2017 н.р. розпочався уроком «Україна – єдина країна».

Протягом навчального року були проведені такі виховні заходи:

- Свято День Знань;

- Виховні години для учнів 1-11 класів, присвячені Дню партизанської слави «Тих днів не змовкне слава» (класні керівники 1-11 класів);

- Свято, приурочене до Дня вчителя «Вклонюся вчителю своєму»;

- урочиста лінійка до Дня захисника України«Наші вартові», уроки мужності «Ми довіряєм Вам Україну»;

- Мітинг-реквієм біля пам’ятника загиблим воїнам, присвячений 71-річниці визволення України від німецьких загарбників «Вічна слава герою -солдату»;

- Урочиста лінійка, присвячена Дню української писемності «Як парость виноградної лози…», Всеукраїнський диктант – 9-11 класи;

- Операція «Чистодвір» - упорядкування шкільної території;

- Урочиста лінійка, присвячена Дню пам’яті жертв голодомору;

- Тиждень знань безпеки життєдіяльності «Бережи своє життя»;

- Тиждень здоров’я ;

- Тиждень умільців;

- Тиждень правознавства «Я маю право»;

- Зустріч з представниками кримінальної поліції з питань профілактики злочинності серед підлітків;

- Святкова вистава до Дня Святого Миколая для учнів 1-5 класів;

- Новорічні святадля учнів 1-11 класів;

Протягом семестру учні школи стали активними учасниками районних виховних заходів:

- участь у Всеукраїнській акції «День натураліста»;

- участь у районному конкурсі-виставці малюнків до Дня Захисника України;

- участь у районному конкурсі «» Сокіл («Джура»);

- участь у Експедиції учнівської молоді «Моя Батьківщина _ Україна» за напрямом «З попелу забуття»;

- фотоконкурс «Моя Україна»;

- Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка;

- Районний етап конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН;

- Конкурс-фестиваль «Молодь обирає здоров’я”;

- Конкурс-вікторина «Зробимо життя безпечним»;

- Конкурс саморобок «Енергія навколо нас»;

- Конкурс «Новорічний подарунок», «Український сувенір»;

- Виставка юних природоохоронців «Новорічний вернісаж. Замість ялинки – букет»;

- Конкурс-виставка « Великодня писанка»;

- Літературно-музична композиція до Дня Соборності України;

- Літературно-музична композиція до Дня пам’яті героїв Крут;

- 08.03.– Міжнародний жіночий день;

- Літературно-музична композиція до Дня Чорнобильської трагедії;

- Святковий концерт, зустрічі з ветеранами до Дня Пам’яті та примирення, Дня Перемоги та інші;

- Конкурс серед 1-7 класів "Найкраща годівничка ";

- Семінар з національно-патріотичного виховання (дитячий садочок " Намистинка");

- Зустрiч з працівниками пожежноїаварійно-рятувальної служби;

- Районний турнір з волейболу;

- Районне свято до Міжнародного дня рідної мови

- зустріч із представниками ГО «Добровольці» Дня добровольця;

- Концертна программа до 8 березня;

- Районний конкурс-виставка "Великоднє диво";

- Профорієтаційні бесіда в в НУБІПі;

- Районний конкурс «Лідер року»;

- Міні – міс школи для учнів 4-их класів;

- Посвята в читачі для учнів 1-их класів;

- Конкурс на кращий суспільно значущий проект учнівського самоврядування;

- Збір макулатури;

- Турнір з футболу (6кл);

- Благодійні ярмарки;

- Випуск 4-их класів;

- Свято Останнього дзвінка;

- Літній мовний табіру “Open the world”;

- Випускні 9-х та 11-х класів.

Учні нашої школи є активними учасниками міських, районних та обласних заходів. Так учні взяли участь у районному фотоконкурсі «Моя Україно!», конкурсі з орігамі «Паперова країна», конкурсах «Новорічна композиція», «Український сувенір», «Ялинкове диво». Брали участь у благодійних міських акціях "Діти Вишневого – воїнам АТО", «Хай ангел в День Святого Миколая вас від біди і зла оберігає» ( збір допомоги воїнам), «Допоможемо воїнам АТО!» (збір продуктових наборів), солодкі ярмарки та інші.

Протягом року у школі проводяться комплекси заходів з військово-патріотичного виховання. Це Уроки мужності, зустрічі з воїнами АТО, учасниками Революції гідності, лінійки слави, участь у військово-спортивних змаганнях. Щорічно учні являються учасниками акцій: «Милосердя», «Пам’ять». «Сирітське деревце». У школі організовано і проводиться пошуково-краєзнавча робота. Створено пошуковий загін, який займається збором матеріалу по напрямках акції «Моя земля – земля моїх батьків».

Значну допомогу учні надали дитячим будинкам. Зусиллями учнівського колективу були зібрані предмети шкільного вжитку та дитячі іграшки, одяг, взуття, солодощі.

Останні події у світі й в Україні диктують нові вимоги щодо навчання та виховання дітей. Пріоритетними у виховному процесі стають національні та патріотичні мотиви. Лейтмотивом урочних та позаурочних форм роботи звучить любов до України, самовідданість і патріотизм її захисників, активна громадянська позиція українців, особиста відповідальність за долю держави. Фундаментом формування у школярів сучасної національної ідентичності на кращих прикладах мужності і звитяги, виявлених нинішніми захисниками Батьківщини, на героїці сучасної боротьби за незалежність і цілісність держави є уроки Мужності, які впродовж семестру сплановано та проведено класоводами та класними керівниками школи у формі зустрічі з учасниками бойових дій, волонтерами, відвідання військовослужбовців, які отримали поранення внаслідок виконання бойових завдань в рамках проведення заходів антитерористичної операції та проходять реабілітацію.

Протягом 2016-2017 н.р. учні не раз долучалися до збору гуманітарної допомоги для військовослужбовців, котрі перебувають в зоні АТО, їх сімей та дітей, які перебувають на тимчасово окупованих територіях.. Дуже багато було зібрано продуктів, предметів гігієни, речей, листівок, іграшок та оберегів зроблених власними руками. Найактивнішим у волонтерській роботі був 1-Г, 2-В,2-Г, 3-Б, 4-Г, 6-А, 7-А, 8-А, 9-Б та 10-ті класи.

21 вересня у світі відзначається Міжнародний День миру. З цієї нагоди активістами учнівського самоврядування школи серед учнів 1-4 класів проведено акцію «Зроби голуба – побажай країні миру!». Активно й творчо діти підійшли до справи. У маленьких рученятах звичайний папір перетворювався на білих голубів, на крильцях яких діти писали свої побажання рідній країні, воїнам та героям, які її захищають. Пізніше паперові голубині зграї прикрасили шкільні коридори. Діти з великим задоволенням, відповідальністю та хвилюванням підійшли до виготовлення паперових голубів – символів миру, які потім учні 10-х класів подарували жителям мікрорайону, закликаючи усіх до миру та єднання й провели акцію «Подаруй голуба». Учні 3-4 класів взяли участь у конкурсі малюнків на асфальті «Я хочу жити в мирній країні!» Також відбулася виставка дитячих стіннівок на тему «Хай буде мир на всій землі!». Класоводами та класними керівниками 2-11 класів проведено єдину загальношкільну годину спілкування «Мир на землі – радість у родині», а шкільними бібліотекарями створено тематичну виставку літератури на тему «Під мирним небом», яку могли відвідати всі бажаючі школярі.

Парламентом школи був організований флеш-моб "МИР", в якому взяли участь учні 9-11 класів. Посмішки на обличчях, радість в серцях учнів, вчителів вселяли надію та впевненість в тому, що в Україні та в усьому світі не буде місця війнам.

Головною ж метою всіх заходів стало бажання показати усім, що діти хочуть жити, творити, навчатись та рости під мирним небом, у мирній країні.

У тривожний для України час багато патріотів нашої держави захищають свободу, незалежність та територіальну цілісність Батьківщини. Напередодні Дня Збройних Сил України учні школи зустрічалися з воїнами – учасниками АТО. Бійці завітали у класи, ділилися з учнями спогадами, розповідали школярам, що пережили за час служби, і за час, проведений в зоні АТО. Відповідаючи на запитання дітей, запрошені воїни намагалися в доступній формі розповісти про свої солдатські будні, про те, як йшли в наступ і обороняли рідну землю, про солдатську дружбу. Запрошені воїни почули слова подяки і шани від педагогічного та учнівського колективів за їхню мужність, силу волі, витривалість. Присутніх героїв вітали піснями, танцями, віршами дарували героям подарунки, виготовлені дитячими руками.

З 12 по 16 жовтня в нашій школі було проведено ряд заходів до Дня захисника України. В кожному класі було проведено виховну годину «Сила нескорених!», метою яких було вшанування мужності та героїзму захисників української землі, національної свідомості та гордості за свою Україну. У шкільній бібліотеці була організована тематична виставка художньої та історичної літератури «Рідна земле моя, ти козацькою славою щедра». До Дня захисника України учні 6 – 10 класів презентували плакати на тему: «Героям слава!», в яких всі школярі та вчителі могли прочитати інформацію про справжніх героїв, захисників України ( татусів, братів, рідних), які воюють та воювали в зоні АТО, учні 9 – 11 класів переглянули документальний фільм «Аеропорт».

«Скорботні жнива України». Під такою назвою 28 листопада пройшов урок-реквієм для учнів 8-10 класів, під час якого діти переглянули відеоролики про трагічні сторінки історії нашої держави.

28 листопада - День пам’яті жертв голодоморів. Ми – українці - нація, яка пережила найстрашнішу трагедію в історії людства - більшовицькі Голодомори. Ці дикі варварські голодомори вбили мільйони, спустошили цілі регіони. Ця спланована акція мала на меті вщент винищити і нашу націю.

Учні закликали всіх взяти участь у Всеукраїнській акції "Засвіти свічку", яка відбулася 28 листопада.

Після уроку-реквієму учні поділилися своїми враженнями. Всі дійшли однієї думки, що наша пам’ять, наша совість вимагає від нас наприкінці осені щороку гучно дзвонити у Дзвони Пам’яті і Скорботи в пам’ять тих мільйонів наших співвітчизників, які на протягом XX століття були безвинно закатовані голодом. Класними керівниками 1-11 класів були проведені уроки пам’яті, з метою ознайомлення сучасної молоді з трагічним минулим нашого народу; вчити їх бережно ставитися до історії своєї країни, розкривати її як білі, так і чорні сторінки; виховувати здатність кожної дитини на скорботу і пам’ять про мільйони невинно загублених життів, а також розвивати в учнів особистісні риси громадянина України, патріотизм. У шкільній бібліотеці організована літературно виставка на тему «Голгофа голодної смерті».

До річниці революції Гідності в нашій школі відбувся фестиваль класних колективів на тему: «Ми – майбутнє України!». Учні 5-11 класів продемонструвати згуртованість, справжній патріотичний дух, проявили свою громадянську позицію й показали любов до свого народу, до рідної землі. Вони читали вірші про Україну, співали патріотичних пісень, використовували під час свого виступу національну символіку.

Днем Святого Миколая розпочався цикл новорічних та Різдвяних святкувань. Найбільш очікуваним та значимим це свято є для дітей, адже вони вірять у чудотворну силу святого Миколая і чекають від нього подарунків і здійснення своїх мрій.

У рамках проведення військово-патріотичної гри «Джура» з метою розвитку військово-патріотичного виховання, спортивної підготовки дітей, умінь та навичок, необхідних майбутньому захиснику Вітчизни, почуття гордості за історичне минуле українського народу, у жовтні пройшов конкурс-презентація роїв 8-9 класів: учні підготували свої візитки і довели, що козацькому роду нема переводу. Уже другий рік поспіль шкільна команда «Гетьмани» гідно представила свою школу у районному конкурсі військово-патріотичної гри «Джура».

Учнівський актив разом з адміністрацією школи здійснювали рейд-перевірки зовнішнього вигляду учнів, збереження ними підручників, ведення щоденників, озеленення класних кімнат.

У школі проводилась належна робота з формування здорового способу життя, попередження дитячого травматизму, спортивно-масова робота. Протягом 2016-2017 року педагогічний колектив спрямував роботу на запобігання дитячому травматизму як під час уроків, так і у позаурочний час. Значна увага булла приділена проведенню профілактичних бесід, інструктажів, організації чергування учнів у школі. Протягом семестру проведені бесіди по профілактиці дитячого травматизму:

- Правила дорожнього руху

- Правила протипожежної безпеки

- Запобігання отруєнням

- Правила безпеки при користуванні газом

- Правила безпеки з вибухонебезпечними предметами

- Правила безпеки на воді

- Правила безпеки користування електроприладами, при поводженні з джерелами електроструму

- Я обираю здоровий спосіб життя (з профілактики ВІЛ / СНІДу).

Важливе завдання школи – створити такі умови, щоб учні після уроків залишалися в школі, знаючи, що їм буде цікаво. Тому після уроків працювали секції «Футбол», «Волейбол», «Легка атлетика», гурток «Вишивання», театральний гурток, патріотичні гуртки «Соняшник» та «Захист Вітчизни».

Відповідно до річного плану роботи школи адміністрацією вивчався стан гурткової роботи у школі з метою оцінки її ефективності та впливу на розвиток творчого потенціалу учнів. Гуртки працювали згідно з планом роботи школи, затвердженим директором школи. Робота всіх гуртків була правильно спланована, затверджена. Систематично проводиться облік відвідування дітей. Відвідують гуртки учні 1-11 класів. Учні школи також відвідують гуртки та секції Вишневого, Києва.

Під час перевірки членами комісії було двічі відвідано всі гурткові заняття, перевірено журнали, плани гурткових занять, проведено співбесіди із всіма керівниками гуртків та учнями. У момент проведення занять були присутні 89 % складу учнів, зарахованих до гуртків. Заняття усіх гуртків та спортивних секцій мають чітку структуру, методично грамотно побудовані.

З метою профорієнтації учнівської молоді в школі проводяться зустрічі з викладачами вищих та середніх навчальних закладів. Для учнів 9-11 класів був проведений психологічний тренінг « Зроби свій вибір». Учні змогли узнати про основні професії, які потрібні нашому регіону, вчилися складати резюме, представляти себе роботодавцем та виступати в ролі директора фірми. У напрямку родинно- сімейного виховання робота спрямована на пошук максимальної взаємодії між батьками та вчителями. На години спілкування запрошуються батьки, де вони розповідають про свої професії. Екологічне виховання проводиться під час уроків біології та в позакласній роботі. Ця робота добре проводиться під керівництвом вчителя біології Литвиненко О.Г. Учні школи беруть активну участь в районних та обласних екологічних заходах. На традиційних змаганнях, конкурсах учні школи займають призові місця. Діти постійно беруть участь в упорядкуванні шкільної території.

Цього року наша школа брала участь у проекті «STEM: професії майбутнього»(учні 10-х класів, керівник Горенко Л.П.). Проект реалізовувався у рамках програми європейської організації CSR Europe (Брюссель) – «Deploy Your Talents – Stepping up the STEM Agenda for Europe». Протягом 2-х років він успішно апробований у Франції та Італії. А у 2014 році розпочато реалізацію у Туреччині, Греції, Іспанії та Україні. Учні відвідали захоплюючі заняття НАЕК «Енергоатом», Syngenta, SAP, Melexis та ВОЛЯ, дізналися від фахівців компаній про можливості кар’єри у технічній сфері, побували на екскурсіях підприємств.

Правовиховній роботі школа приділяє особливу увагу. Робота проводиться у двох основних напрямках: просвітницькому та профілактичному. В цьому значну роль відіграє спільна діяльність школи та працівників поліції у справах дітей. Стали традиційними спільні рейди в сім’ї, що потребують особливого контролю, таких рейдів було проведено шість. Двічі проводилися Дні правової освіти для учнів 8-10 класів, під час яких учні зустрічалися з працівниками поліції та з працівниками соціальної служби. Старшокласники мали змогу ознайомитися зі своїми правами та обов’язками в позашкільний період, поставити питання професійним працівникам.

Не залишаються поза увагою діти, які складають так звану групу ризику. Ці діти залучаються до роботи гуртків та спортивних секцій. Але в роботі з профілактики правопорушень є чимало недоліків, як в діяльності класних керівників, так і в школі в цілому. Необхідно тісніше знайомитися з неблагополучними сім’ями, залучати дітей до шкільної справи, проводити профілактичну роботу у мікрорайоні школи, класним керівникам вчасно інформувати адміністрацію школи та відповідні правоохоронні органи щодо виявлення випадків неналежного ставлення батьків до виконання своїх обов’язків.

Особлива увага приділяється дітям, які потребують допомоги: дітям-сиротам, дітям під опікою, дітям-чорнобильцям, дітям-напівсиротам, дітям матерів-одиначок та дітям з багатодітних сімей.

Організована спільна робота педагогів, батьків та учнів. Батьки залучаються до участі в загально шкільних та класних заходах. Також, у школі двічі на семестр проводяться класні батьківські збори та загальношкільні.

Класні керівники ведуть спостереження за учнями з девіантною поведінкою, проводять індивідуальні бесіди як з учнями, так і з їх батьками, відвідують учнів вдома.

Одним з напрямків виховної роботи є оздоровлення дітей влітку, організація їх дозвілля та відпочинку. Задля цього було проведено роз’яснювальну роботу серед батьків та опікунів учнів. Як наслідок, діти-сироти та позбавлені батьківського піклування матимуть змогу влітку відпочити у таборі.

З метою запобігання травматизму та підтримання порядку на перервах протягом навчального року організовується чергування по школі учнів старших класів та вчителів. Але цей напрямок роботи ще потребує корекції і сумісних зусиль щодо покращення.

Становлення гармонійно розвиненої особистості неможливе без фізичного виховання. Тому цій роботі приділяється значна увага.

У школі проводяться змагання і турніри з міні-футболу, баскетболу, волейболу, тенісу. Особливо вдалими були турніри з міні-футболу, волейболу. Учні школи постійні призери районних змагань з баскетболу, футболу, легкої атлетики.

З 2015 року школа бере участь у Всеукраїнському експерименті «Тьюторська технологія як засіб реалізації принципу індивідуалізації в освіті». Протягом року учасники експерименту узгодили план наступного етапу роботи школи, визначили напрям в контексті програми експерименту, а саме: «Тьюторский супровід проектно-дослідницької діяльності учнів у загальноосвітній школі». Творча група опрацювала питання технології тьюторства, взяли участь у роботі навчальної сесії (Лист Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» 29.032016 № 2.1/10-596).

Аналізуючи стан виховної роботи в школі за 2016-2017 навчальний рік слід відмітити і виконавчо-дисциплінарну діяльність класних керівників. Завжди сумлінно ставляться до своїх обов’язків класні керівники Міщенко В.А., Свінціцька Л.Ф., Зеленова Л.В., Крот Л.І., Монько Н.В., Філатова О.В., Тур Н.В., Хозіна І.М., Литвиненко О.Г., Горенко Л.П, Лобанова Є.Б, Кравчук О.О.

Аналіз виховних заходів показує, що виховна робота в школі проводиться на належному рівні. У класах створюються сприятливі умови для інтелектуального, духовного, морально-етичного, фізичного розвитку школярів. Учням надається можливість реалізувати власні творчі здібності в різних видах діяльності: ігровій, фізично-оздоровчій, суспільно-корисній, національно-громадській, навчально-пізнавальній та духовно-етичній.

Однак всім потрібно попрацювати над покращенням поведінки учнів, запізненнями учнями, долучати до даної проблеми батьків, громадськість.

Успіх виховного процесу залежить від стосунків між педагогом і учнем, які повинні будуватися на підставі співдружності і ділового партнерства. Вчитель і учень – рівноправні суб’єкти навчально-виховної діяльності. Тому слід більшу уваги приділяти стимулюванню внутрішньої і зовнішньої активності учнів, їх оптимальної участі в суспільній діяльності у справі виховання.

У 2017-2018 навчальному році педагогічному колективу необхідно працювати над вирішенням таких проблем:

· Подальше відродження і розбудова школи як національного закладу освіти.

· Продовження роботи по впровадженню в діяльність шкільного колективу профілізації навчального процесу та приділення особливої уваги здібним дітям.

· Впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховний процес.

· Створення системи цілеспрямованого виявлення обдарованих дітей на діагностичній основі.

· Підготовка педагогічних працівників школи до роботи з обдарованою учнівською молоддю, переорієнтація на розвиток якостей творчої особистості в учнів.

· Створення системи стимулювання інтелектуально та творчо обдарованої молоді, педагогічних працівників.

· Забезпечення якісних змін у змісті освіти, модернізація навчально-виховного процесу таким чином, щоби він відповідав меті розвитку дитячої обдарованості.

· Створення умов, за яких спостерігається зростання особистості вчителя, з’являються мотиви до самовизначення, самоактуалізації, самореалізації.

· Продовжити роботу щодо національно-патріотичного виховання учнів.

· Розширення платних освітніх послуг для поглибленого вивчення навчальних предметів, роботи гуртків, занять в групах продовженого дня.

· Покращення профілактичної виховної роботи з учнями, схильними до правопорушень.

· Подальше зміцнення навчально-матеріальної бази школи.

Покращення санітарно-гігієнічного стану школи.

Кiлькiсть переглядiв: 226

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.