«Тьюторська технологія як засіб реалізації принципу індивідуалізації в освіті »
Руденко Н.М. – директор школи, стаж33 роки - координатор дослідницької роботи;
Янішевська О.І. – заступник директора з виховної роботи, стаж 22 роки;
Киричук Г.О. – практичний психолог школи, стаж36 років;
Дворецька А.І. – соціальний педагог, класовод 1 класу, стаж 20 років;
Балацька Н.В. – педагог-організатор, стаж 24 роки;
Міщенко В.А. – учитель фізичної культури, класний керівник 5 класу, стаж 21 рік;
Монько Н.В. – учитель математики, класний керівник 6 класу, стаж 14 років;
Філатова О.В. – учитель англійської мови, класний керівник 7 класу, стаж 21 рік;
Хозіна І.М. – учитель англійської мови, класний керівник 8 класу, стаж 6 років;
Логунова О.С. – учитель початкової школи, класовод 4 класу, стаж 23 роки;
Загородня О.А. – учитель початкової школи, класовод 3 класу, стаж 2 роки;
Сірик Л.В. – учитель початкової школи, класовод 2 класу, стаж 2 роки;
Литвиненко О.Г. – учитель хімії та біології, класний керівник 7 класу, стаж 11 років;
Терещенко О.В. – учитель хімії та біології, стаж 12 років.
Створена творча група учителів, яка ознайомилася з матеріалами стосовно тьюторства:
ü Використання тьюторських технологій навчання і виховання.
ü Тьюторство як засіб задоволення освітніх потреб...
ü Тьютор – організатор дистанційного навчання
ü Тьюторство як прогресивна технологія індивідуалізації...
ü Основи діяльності тьютора як педагога в системі освіти
ü Тьютор: якісно нове особистісно-професійне призначення викладача-консультанта у вищому навчальному закладі.
Також частково ознайомилися з матеріалами колег Російської Федерації, визначила напрям роботи школи по програмі експерименту, а саме: «Тьюторський супровід проектно-дослідницької діяльності учнів у загальноосвітній школі».