FacebookYouTubeПідписатися на RSS

«Тьюторська технологія як засіб реалізації принципу індивідуалізації в освіті »

Руденко Н.М. – директор школи, стаж33 роки - координатор дослідницької роботи;

Янішевська О.І. – заступник директора з виховної роботи, стаж 22 роки;

Киричук Г.О. – практичний психолог школи, стаж36 років;

Дворецька А.І. – соціальний педагог, класовод 1 класу, стаж 20 років;

Балацька Н.В. – педагог-організатор, стаж 24 роки;

Міщенко В.А. – учитель фізичної культури, класний керівник 5 класу, стаж 21 рік;

Монько Н.В. – учитель математики, класний керівник 6 класу, стаж 14 років;

Філатова О.В. – учитель англійської мови, класний керівник 7 класу, стаж 21 рік;

Хозіна І.М. – учитель англійської мови, класний керівник 8 класу, стаж 6 років;

Логунова О.С. – учитель початкової школи, класовод 4 класу, стаж 23 роки;

Загородня О.А. – учитель початкової школи, класовод 3 класу, стаж 2 роки;

Сірик Л.В. – учитель початкової школи, класовод 2 класу, стаж 2 роки;

Литвиненко О.Г. – учитель хімії та біології, класний керівник 7 класу, стаж 11 років;

Терещенко О.В. – учитель хімії та біології, стаж 12 років.

Створена творча група учителів, яка ознайомилася з матеріалами стосовно тьюторства:

ü Використання тьюторських технологій навчання і виховання.

ü Тьюторство як засіб задоволення освітніх потреб...

ü Тьютор – організатор дистанційного навчання

ü Тьюторство як прогресивна технологія індивідуалізації...

ü Основи діяльності тьютора як педагога в системі освіти

ü Тьютор: якісно нове особистісно-професійне призначення викладача-консультанта у вищому навчальному закладі.

Також частково ознайомилися з матеріалами колег Російської Федерації, визначила напрям роботи школи по програмі експерименту, а саме: «Тьюторський супровід проектно-дослідницької діяльності учнів у загальноосвітній школі».

Кiлькiсть переглядiв: 0