З метою забезпечення дотримання єдиного орфографічного режиму у школі

НАКАЗУЮ:

1. Для виконання всіх видів робіт учням мати таку кількість зошитів:

· з іноземної мови – по 2 робочих зошити та один для словника;

· з української та російської мов – 5-9 класи по 2 зошити, 10-11 класи – по 1 зошиту;

· з математики: у 5-6-х класи – по 2 зошити, у 7-9-х класах – по 2 зошити (1 – з алгебри, 1 – з геометрії), у 10-11-х класах – по 2 зошити (1 – з алгебри і початків аналізу, 1 – з геометрії);

· з фізики, хімії – по 2 зошити (1 – для виконання класних і домашніх навчальних робіт та розв¢язування задач, 1 – для оформлення лабораторних, практичних робіт, практикумів);

· з біології, географії, природознавства, історії, суспільствознавства, астрономії, креслення, інформатики, художньої культури, факультативних занять, з курсів «Захист Вітчизни», «Медично-санітарної підготовки», образотворчого мистецтва – по 1 зошиту;

· з музики – 1 нотний зошит.

2. Для контрольних робіт і тематичного оцінювання з української, російської та іноземних мов і літератур, математики, фізики, хімії виділити спеціальні зошити.

3. У зошитах з української, російської мов та літератур записувати вид роботи, одним рядком нижче – її назву, наприклад:

Диктант Переказ

Проліски Літечко

Це стосується і невеликих за обсягом робіт, які виконуються в зошитах для класних і домашніх робіт.

4. З фізики, хімії та математики записувати назву теми.

5. Встановити такий порядок ведення зошитів:

5.1. Писати в зошитах акуратно, чітко.

5.2. Уніфікувати підписи на обкладинках зошитів:

Зошит Зошит

для робіт з української мови для контрольних робіт

учня 5-А класу із української літератури

Вишнівської загальноосвітньої учениці 5-А класу

школи І-ІІІ ст.№3 Вишнівської загальноосвітньої

Коваля Романа школи І-ІІІ ст..№3

Петрусенко Оксани

Зошити підписувати мовою, що вивчається.

5.3. У зошитах з іноземної мови записувати словами назву дня тижня, число і місяць. У зошитах з інших предметів дату записувати словами, в окремому рядку вказувати, класна чи домашня робота, зазначити назву теми уроку, вид роботи, назву зв¢язного тексту, наприклад:

Десяте вересня

Класна робота

Вправа 126 (Задача 237)

5.4. Дотримуватись абзаців. Між датою і заголовком, назвою виду роботи, а також між заголовком і текстом у зошитах з української, російської та іноземної мов рядка не пропускати. У зошитах з математики між цими записами пропускати одну клітинку. Між останнім рядком тексту однієї письмової роботи і датою або заголовком (назвою виду) наступної роботи у зошитах з української, російської та іноземної мов пропускати два рядки, у зошитах з математики – чотири клітинки.

5.5. Акуратно виконувати підкреслення, креслення, умовні позначення олівцем або ручкою чорного кольору.

5.6. Помилки виправляти таким чином: неправильно написану літеру або пунктуаційний знак закреслювати скісною рискою, замість закресленого надписувати потрібні літери, слова, речення. Не брати неправильно написаних знаків у дужки.

6. Встановити такий порядок перевірки письмових робіт учителем:

6.1. Зошити учнів, у яких виконуються навчальні класні і домашні роботи, перевіряти:

· з української, російської мов і математики у 1-5-х класах – після кожного уроку тільки в учнів з початковим рівнем навчальних досягнень, у решти – не всі роботи, а тільки найбільш важливі, але з таким розрахунком, щоб раз на тиждень перевіряти зошити всіх учнів (з геометрії у 7-9-х класах – 1 раз на два тижні); у 10-11-х класах з математики – після кожного уроку в учнів з початковим рівнем навчальних досягнень, у решти – найбільш важливі роботи (загалом зошити в усіх учнів перевіряти 2 рази на місяць);

· з іноземних мов у 5-6-х класах – після кожного уроку; у 7-11-х класах – після кожного уроку тільки в учнів з початковим рівнем навчальних досягнень; не всі роботи, а тільки найбільш важливі – в учнів із високою успішністю (з таким розрахунком, щоб один раз на два тижні виставляти оцінки всім учням); у 10 -11-х класах – не менш як один раз на місяць; зошити-словники – так само;

· з літератури у 5-9-х класах – не менш ніж два рази; у 10-11-х класах – не менш ніж один раз на місяць;

· з історії, географії, біології, фізики, хімії, інформатики, астрономії – вибірково, але з таким розрахунком, щоб кожний зошит перевіряти не менш ніж один-два рази на квартал.

6.2. Підкреслення і виправлення помилок робити тільки червоною пастою (чорнилом, олівцем).

6.3. Оцінку за ведення зошитів з української мови, російської та обох літератур виставляти у класний журнал кожного місяця.

6.4. Обов¢язково оцінювати всі контрольні роботи із внесенням балів до класного журналу. За самостійні навчальні письмові роботи також виставляти оцінку в журналі.

6.5. Учнівські роботи над помилками виконувати в зошитах з письмових робіт.

7. Встановити, що зошити для контрольних робіт та тематичного тестування зберігаються у кабінетах заступників директора як документи, що належать до переліку шкільної документації.

8. Розглянути можливості забезпечення учнів зошитами шкільного зразка з уніфікованими написами на них.

9. Продовжувати введення в дію з 02 вересня поточного року щоденник шкільного зразка.

10. Згідно з рішенням педагогічної ради школи від 26 серпня 2014 року, протокол №1 вважати обов¢язковим ведення всієї шкільної документації чорнилами фіолетового кольору.

11. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Кiлькiсть переглядiв: 121

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.