FacebookYouTubeПідписатися на RSS

Мета роботи соціально-психологічної служби:

  • вивчення особливостей життєдіяльності та індивідуального розвитку особистості або групи;
  • поліпшення психологічного клімату в педагогічному колективі;
  • поліпшення психологічного клімату в учнівському колективах;
  • профілактика негативних явищ та пропаганда здорового способу життя серед учнів, медпрацівників та батьків;

Завдання соціально-психологічної служби:

  • сприяти поліпшенню соціально-психологічного клімату в учнівському, педагогічному та батьківському колективах;
  • сприяти підвищенню психологічної культури всіх учасників навчально-виховного процесу;
  • розвиток творчих здібностей учнів;
  • допомога в професійному та життєвому самовизначенні старшокласників.

Завданнями соціального педагога є:

ØСприяти повноцінному розвитку особистості вихованців.

ØФормувати необхідні комунікативні навички та уміння розв’язувати конфліктні ситуації. Розвиток моральної сфери.

ØФормувати мотивацію до здорового способу життя.

ØПрофілактика та корекція девіантної поведінки.

ØКонсультативна робота з старшокласниками щодо підготовки до самостійного життя.

ØПрофорієнтаційна робота з учнями старших класів.

ØСоціальний захист вихованців.

Проблема, над якою працює соціальний педагог у 2016 – 2017 навчальному році:

«Девіантна поведінка як форма соціальної дезадаптації дітей та молоді»

Вересень

№ п/п Напрямки роботи Зміст діяльності Строк проведен ня Цільова група (клас)
1 Психодіагностична робота Соціальна паспортизація класів, школи (виявлення категорійних учнів та сімей). С/п дослідження (діагностика професійної спрямованості ДДО) за методикою Голланда до 10. 09 протя гом місяця Учні школи. Учні 10-х, 9-х класів.
2 Консультаційна робота Щорічний громадський огляд стану навчання, виховання, оздоровлення дітей-сиріт, дітей, які залишилися без піклування батьків, дітей-інвалідів та дітей з проблемних сімей протягом вересня Діти – сироти, діти – інваліди, діти з сімей, що потрапили в складні сімейні обставини.
3 Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота Діагностика потреб учнів з особливими потребами та обмеженими можливостями до 19.09 Батьки учнів з особливими потребами.
4 Психологічна просвіта Виступ на загально - шкільних батьківських зборах з доповіддю про стан роботи соціального педагога з дітьми пільгових категорій у 2015-2016 н.р. 08.09 Представники батьківських комітетів класів.
5 Навчальна діяльність Відвідування уроків з метою спостереження за учнями «групи ризику», що потребують оціально-педагогічного супроводу. протя гом року Учні, що потре - бують соціально – педагогічного супроводу.
6 Організаційно-методична робота Оформлення поточної документації, підготовка до виступів на батьківських зборах, підготовка до проведення с/п дослідження. протя гом місяця Соціальний педагог
7 Зв’язки з громадськістю Відвідування учнів вдома. Участь у засіданні комісії з питань охорони дитинства при міськвиконкомі. Співпраця з представниками грома дських організацій по наданню допомоги сім’ям, що потрапили в складні сімейні обставини. протя гом місяця 03.09 протя гом місяця Учні з особливими освітніми потребами
8 Інші види роботи Складання спільного плану роботи з ЦССДСМ до 24.09 Ковбасенко Н.В.

Жовтень

№п/п Напрямки роботи Зміст діяльності Строк проведення Цільова група (клас)
1 Психодіагностич на робота С/п дослідження за методикою «Соціометрія» Вивчення рівня адаптації до навчання у 5 класі за Т.Л.Лісовською Вивчення рівня адаптації до школи учнів 1 класів за Т.Л.Лісовською С/п дослідження за методикою «Соціометрія» протягом місяця протягом місяця протягом місяця протягом місяця учні 5 – х класів учні 5 – х класів учні 1 – х класів учні 7 – х класів
2 Консультаційна робота Індивідуальні / групові консультації: - «Права та обов’язки опікуна/піклувальника щодо захисту прав підопічних згідно чинного законодавства України» - «Особливості набуття учнями-першокласниками соціальних навичок. Роль батьків у досягненні позитивних результатів» - «Права та обов’язки батьків щодо дитини мовою законодавства України» - «Алгоритм дій педагогічного працівника у разі виявлення фактів порушення прав дитини в навчальному закладі або фактів насильства в учнівському середовищі чи в сім’ї учня» Інша тематика (за запитом класних керівників та за потребою) протягом місяця протягом місяця протягом місяця протягом місяця опікуни/ піклувальники учні 1 – х класів та їх батьки Батьки учнів 5 – х класів класні керівники 1 – 11 – х класів
3 Корекційно-віднов лювальна та розви вальна робота Корекційно – відновлювальні заняття за адаптованими програмами · « Корекція агресивної поведінки» · «Формування навичок спілкування, поводження в колективі та зниження агресивності» · Тренінгові заняття за програмою «Рівний – рівному» за окремим планом за окремим планом за окремим планом Учні, що знаходяться на внутрішкільному обліку. Учні 7 - Б, 6 – В класів Учні 9 - A, 8 – В класів
4 Психологічна просвіта Години соціального педагога Виступи на педрадах, малих нарадах при директорі з інформацією про роботу соціального педагога з дітьми девіантної поведінки.. Виступи на батьківських зборах. Тематика заходів: «Стилі батьківського виховання» «Як допомогти дитині у виборі професії» «Соціальний захист дітей» «Адаптація дитини до школи» «Моральне виховання в родині» «Здоровий спосіб життя дітей – взірець для батьків» за окремим планом та за запитом
5 Навчальна діяльність Факультативне заняття за програмою «Захисти себе від ВІЛ/СНІДу» (за програмою «Формування здорового способу життя» авт.Т.В.Воронцова, В.М. оржеховська) Підготовка фасилітаторів із числа учнів 11 – А класу для участі у Всеукраїнській грі «Маршрут безпеки» за окремим планом за окремим планом Учні 11 – А, 10 - А класів Учні 11 – А класу
6 Організаційно-методична робота Оформлення поточної документації. Складання актів обстежень умов проживання. Підготовка до заходів. Написання листів, звернень, запитів. Корекція банку данних. протягом місяця
7 Зв’язки з громадськістю Відвідування учнів вдома, батьків за місцем роботи та інших організацій. Участь у засіданні комісії з питань охорони дитинства. Співпраця з працівниками КМСН протягом місяця
8 Інші види роботи Робота за спільним планом з ЦССДСМ протягом місяця діти соціально незахищених категорій

Листопад

№п/п Напрямки роботи Зміст діяльності Строк проведення Цільова група (клас)
1 Психодіагностич на робота Індивідуальна діагностика учнів соціально незахищених категорій (за методикою «Кінетичний малюнок сім’ї» проективною методикою «Автопортрет» адаптація Р.Бернса») Діти – напівсироти, діти, що знаходяться на внутрішкільному обліку.
2 Консультаційна робота Індивідуальні та групові консультації для батьків, учнів, педагогів( за запитом) протягом місяця за запитом
3 Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота За результатами діагностики ( адаптація 5-х класів авт. Лісовська Т.Л.) Корекційно – відновлювальні заняття за адаптованими програмами · « Корекція агресивної поведінки» · «Формування навичок спілкування, поводження в колективі та зниження агресивності» Тренінгові заняття за програмою «Рівний – рівному» протягом місяця за окремим планом за окремим планом за окремим планом за запитом класних керівників та за потребою Учні, що знаходяться на внутрішкільному обліку. Учні 7 - Б, 6 – В класів Учні 9 - A, 8 – В класів
4 Психологічна просвіта Прведення виховних профорієнтаційної тематики: «Твоя професія – твій вибір» «Я сам будую своє майбутнє» протягом місяця Учні 8, 9, 10, 11 класів ( за запитом класних керівників»
5 Навчальна діяльність Факультативне заняття за програмою «Захисти себе від ВІЛ/СНІДу» (за програмою «Формування здорового способу життя» авт.Т.В.Воронцова, В.М. оржеховська) Підготовка фасилітаторів із числа учнів 11 – А класу для участі у Всеукраїнській грі «Маршрут безпеки» Учні 11 – А, 10 - А класів Учні 11 – А класу
6 Організаційно-методична робота Оформлення поточної документації. Складання актів обстежень умов проживання. Підготовка до заходів. Написання листів, звернень, запитів. Корекція банку данних. протягом місяця
7 Зв’язки з громадськістю Відвідування учнів вдома, батьків за місцем роботи та інших організацій. Участь у засіданні комісії з питань охорони дитинства. Співпраця з працівниками КМСН протягом місяця
8 Інші види роботи Робота за спільним планом з ЦССДСМ Організація зустрічей, конкурсів, круглих столів, виховних годин в рамках місячника здорового способу життя. протягом місяця протягом місяця діти соціально незахищених категорій Вчителі та учні школи ( середніх та старших класів)

Грудень

№п/п Напрямки роботи Зміст діяльності Строк проведення Цільова група (клас)
1 Психодіагностична робота С/п дослідження за методикою «Соціометрія» протягом місяця Учні 5 – х класів
2 Консультаційна робота Індивідуальні та групові консультації ( за запитом): «Консультування з приводу складностей взаємин з дітьми» протягом місяця за запитом
3 Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота За результатами діагностики ( адаптація 5-х класів авт. Лісовська Т.Л.) Корекційно – відновлювальні заняття за адаптованими програмами · « Корекція агресивної поведінки» · «Формування навичок спілкування, поводження в колективі та зниження агресивності» Тренінгові заняття за програмою «Рівний – рівному» за окремим планом Учні 5 – А, 5 – Б, 5 – В, 5 – Г класів
4 Психологічна просвіта Години соціального педагога на: «Хочу - треба», «Твоє майбутнє – в твоїх руках» Виступи на батьківських зборах на тему: «Батьківські установки та їх вплив на розвиток особистості дитини»(за В.А.Кан-Каліком) «Вікові аспекти сімейного виховання» протягом місяця за запитом класних керівників за запитом класних керівників
5 Навчальна діяльність Факультативне заняття за програмою «Захисти себе від ВІЛ/СНІДу» (за програмою «Формування здорового способу життя» авт.Т.В.Воронцова, В.М. оржеховська) Підготовка фасилітаторів із числа учнів 11 – А класу для участі у Всеукраїнській грі «Маршрут безпеки» протягом місяця Учні 11 – А, 10 - А класів Учні 11 – А класу
6 Організаційно-методична робота Оформлення поточної документації. Складання актів обстежень умов проживання. Підготовка до заходів. Написання листів, звернень, запитів. Корекція банку данних. протягом місяця
7 Зв’язки з громадськістю Відвідування учнів вдома, батьків за місцем роботи та інших організацій. Участь у засіданні комісії з питань охорони дитинства. Співпраця з працівниками КМСН протягом місяця
8 Інші види роботи Робота за спільним планом з ЦССДСМ протягом місяця діти соціально незахищених категорій

Січень

№п/п Напрямки роботи Зміст діяльності Строк проведення Цільова група (клас)
1 Психодіагностична робота Індивідуальна діагностика учнів соціально незахищених категорій (за методикою «Кінетичний малюнок сім’ї» проективною методикою «Автопортрет» адаптація Р.Бернса») Учн соціально незахищених категорій
2 Консультаційна робота Індивідуальні консультації для батьків дітей із малозабезпечених сімей, матерів - одиначок (щодо оформлення документів безкоштовне харчування) Батьки дітей соціально незахищених категорій
3 Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота За результатами діагностики ( адаптація 5-х класів авт. Лісовська Т.Л.) Розвивальні заняття з учнями початкової школи. Учні 5 – х класів. Учні початкової школи.
4 Психологічна просвіта Години соціального педагога на: «Хочу - треба», «Твоє майбутнє – в твоїх руках» Виступи на батьківських зборах на тему: «Батьківські установки та їх вплив на розвиток особистості дитини»(за В.А.Кан-Каліком) «Вікові аспекти сімейного виховання» протягом місяця Учні 6 – 9 класів
5 Організаційно-методична робота Оформлення поточної документації. Складання актів обстежень умов проживання. Підготовка до заходів. Написання листів, звернень, запитів. Корекція банку данних. протягом місяця
6 Зв’язки з громадськістю Відвідування учнів вдома, батьків за місцем роботи та інших організацій. Участь у засіданні комісії з питань охорони дитинства. Співпраця з працівниками КМСН протягом місяця
7 Інші види роботи Робота за спільним планом з ЦССДСМ протягом місяця діти соціально незахищених категорій

Лютий

№п/п Напрямки роботи Зміст діяльності Строк проведення Цільова група (клас)
1 Психодіагностич на робота Індивідуальна діагностика учнів соціально незахищених категорій (за методикою «Кінетичний малюнок сім’ї» проективною методикою «Автопортрет» адаптація Р.Бернса») протягом місяця Учні з девіантною поведінкою ( за окремим списком)
2 Консультаційна робота Індивідуальні та групові консультації для батьків, учнів, педагогів( за запитом) Індивідуальні та групові консультації ( за запитом): «Консультування з приводу складностей взаємин з дітьми» протягом місяця за потребою – учні та педагоги школи, батьки
3 Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота За результатами діагностики ( адаптація 5-х класів авт. Лісовська Т.Л.) Корекційно – відновлювальні заняття за адаптованими програмами · « Корекція агресивної поведінки» · «Формування навичок спілкування, поводження в колективі та зниження агресивності» Тренінгові заняття за програмою «Рівний – рівному» за окремим планом Учні 5 – А, 5 – Б, 5 – В, 5 – Г класів Учні, що знаходяться на внутрішкільному обліку. Учні 7 - Б, 6 – В класів Учні 9 - А, 8 – В класів
4 Психологічна просвіта Години соціального педагога на: «Хочу - треба», «Твоє майбутнє – в твоїх руках» Виступи на батьківських зборах на тему: «Батьківські установки та їх вплив на розвиток особистості дитини»(за В.А.Кан-Каліком) «Вікові аспекти сімейного виховання» Заходи у рамках місячника правового виховання (згідно виховного плану школи) протягом місяця Учні 10 – 11 класів Учні 3 – 4 класів, 5 – 9 класів
5 Навчальна діяльність Факультативне заняття за програмою «Захисти себе від ВІЛ/СНІДу» (за програмою «Формування здорового способу життя» авт.Т.В.Воронцова, В.М. оржеховська) Підготовка фасилітаторів із числа учнів 11 – А класу для участі у Всеукраїнській грі «Маршрут безпеки» протягом місяця Учні 11 – А, 10 - А класів Учні 11 – А класу
6 Організаційно-методична робота Оформлення поточної документації. Складання актів обстежень умов проживання. Підготовка до заходів. Написання листів, звернень, запитів. протягом місяця
7 Зв’язки з громадськістю Відвідування учнів вдома, батьків за місцем роботи та інших організацій. Участь у засіданні комісії з питань охорони дитинства. Співпраця з працівниками КМСН протягом місяця
8 Інші види роботи Робота за спільним планом з ЦССДСМ протягом місяця діти соціально незахищених категорій

Березень

№п/п Напрямки роботи Зміст діяльності Строк проведення Цільова група (клас)
1 Психодіагностична робота С/п дослідження за методикою «Соціометрія» протягом місяця Учні 4 – х класів
2 Консультаційна робота Індивідуальні та групові консультації для батьків, учнів, педагогів( за запитом) Учні, педагоги, батьки
3 Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота Корекційно – відновлювальні заняття за адаптованими програмами · « Корекція агресивної поведінки» · «Формування навичок спілкування, поводження в колективі та зниження агресивності» Тренінгові заняття за програмою «Рівний – рівному» протягом місяця Учні, що знаходяться на внутрішкільному обліку. Учні 7 - В, 6 – Г класів Учні 9 - В, 8 – Г класів
4 Психологічна просвіта Участь у проведенні Всеукраїнської гри «Маршрут безпеки»(профілакктика ВІЛ/СНІД) ІІ тиждень ІІІ тиждень Учні 9 – х класів Учні 10 – 11 класів
5 Організаційно-методична робота Оформлення поточної документації. Складання актів обстежень умов проживання. Підготовка до заходів. Написання листів, звернень, запитів. протягом місяця
6 Зв’язки з громадськістю Відвідування учнів вдома, батьків за місцем роботи та інших організацій. Участь у засіданні комісії з питань охорони дитинства. Співпраця з працівниками КМСН протягом місяця
7 Інші види роботи Робота за спільним планом з ЦССДСМ протягом місяця діти соціально незахищених категорій

Квітень

№п/п Напрямки роботи Зміст діяльності Строк проведення Цільова група (клас)
1 Психодіагностична робота С/п досслідження взаємин у сім’ї. Анкетування «Сім’я» до 24.04. 2017 Учні 7 – 9 класів.
2 Консультаційна робота Індивідуальні та групові консультації для батьків, учнів, педагогів( за запитом) протягом місяця Учні, педагоги, батьки
3 Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота Корекційно – відновлювальні заняття за адаптованими програмами · « Корекція агресивної поведінки» · «Формування навичок спілкування, поводження в колективі та зниження агресивності» Тренінгові заняття за програмою «Рівний – рівному» протягом місяця Учні, що знаходяться на внутрішкільному обліку. Учні 7 - В, 6 – Г класів Учні 9 - В, 8 – Г класів
4 Психологічна просвіта Години соціального педагога (психологічна готовність учнів до ДПА, екзменів та ЗНО) протягом місяця Учні 4 –х , 9 – х , 11 – х класів.
5 Організаційно-методична робота Оформлення поточної документації. Складання актів обстежень умов проживання. Підготовка до заходів. Написання листів, звернень, запитів. протягом місяця
6 Зв’язки з громадськістю Відвідування учнів вдома, батьків за місцем роботи та інших організацій. Участь у засіданні комісії з питань охорони дитинства. Співпраця з працівниками КМСН протягом місяця діти соціально незахищених категорій
7 Інші види роботи Робота за спільним планом з ЦССДСМ протягом місяця діти соціально незахищених категорій

Травень

№п/п Напрямки роботи Зміст діяльності Строк проведення Цільова група (клас)
1 Психодіагности чна робота Індивідуальна діагностика учнів соціально незахищених категорій (за методикою «Кінетичний малюнок сім’ї» проективною методикою «Автопортрет» адаптація Р.Бернса») протягом місяця Учні з девіантною поведінкою ( за окремим списком)
2 Консультаційна робота Індивідуальні та групові консультації для батьків, учнів, педагогів( за запитом) протягом місяця Учні, педагоги, батьки
3 Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота Розвивальні заняття з учнями початкової школи. протягом місяця Учні 1 – 4 класів.
4 Психологічна просвіта часть у семінарах практичних психологів та соціальних педагогів. ІІІ тиждень
5 Організаційно-методична робота Оформлення поточної документації. Складання актів обстежень умов проживання. Підготовка до заходів. Написання листів, звернень, запитів. протягом місяця
6 Зв’язки з громадськістю Відвідування учнів вдома, батьків за місцем роботи та інших організацій. Участь у засіданні комісії з питань охорони дитинства. Співпраця з працівниками КМСН протягом місяця діти соціально незахищених категорій
7 Інші види роботи Робота за спільним планом з ЦССДСМ протягом місяця діти соціально незахищених категорій

Червень

№п/п Напрямки роботи Зміст діяльності Строк проведення Цільова група (клас)
1 Консультаційна робота Індивідуальні консультації для батьків дітей соціально – незахищених категорій. до 09. 06 2017 Батьки дітей соціально незахищених категорій
2 Організаційно-методична робота Оформлення поточної документації. Складання актів обстежень умов проживання. Підготовка до заходів. Написання листів, звернень, запитів. до 09. 06 2017
3 Зв’язки з громадськістю Відвідування учнів вдома, батьків за місцем роботи та інших організацій. Участь у засіданні комісії з питань охорони дитинства. Співпраця з працівниками КМСН до 09. 06 2017 Діти соціально незахищених категорій
Кiлькiсть переглядiв: 0