Нормативно-правові акти, що регламентує роботу зі зверненнями громадян в навчальному закладі
- Закон України «Про звернення громадян», 1996.
- Указ Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 06.03.2008 №158 «Про виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008».
- Інструкція з організації роботи щодо розгляду звернень громадян в апараті, головних управліннях, управліннях, відділах та інших структурних підрозділах Київської обласної державної адміністрації, 2002.
- Розпорядження Київської обласної державної адміністрації від 19.02.2008 № 142 «Про організацію виконання в Київській області Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008»
- Постанова Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 №630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади».
- Наказ від 04.01.2016 року № 4 "Про стан та організацію роботи зі зверненнями громадян та організаційно-правові заходи права та доступності до публічної інформації"
8.Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858
9.Закон України Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції»
ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
директором школи Руденко Н.М.:
ВІВТОРОК 13.00 - 16.00 СЕРЕДА 09.00 - 15.00 ПЯТНИЦЯ 10.00 - 13.00
Графік прийому громадян
заступником директора з навчально- виховної роботи
Охріменко Т.М.:
ПОНЕДІЛОК 10.00 - 14.00 СЕРЕДА 10.00 - 14.00
Графік прийому громадян
заступником директора з навчально- виховної роботи
Монько Н.В.:
Пятниця 12.00 - 16.00
Графік прийому громадян
заступником директора з навчально- виховної роботи
Плющ Л.С.:
Вівторок 12.00 - 16.00 Четвер 12.00 - 16.00
Графік прийому громадян
заступником директора з навчально- виховної роботи
Янішевською О.І.:
Понеділок 10.00 - 14.00 Середа 10.00 - 14.00
Слід пам’ятати, що письмові звернення громадян, які не містять зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, з яких неможливо встановити авторство, визначаються анонімними і розгляду не підлягають!
Гарячі телефонні лінії для надання консультацій та звернень громадян
- Міністерство освіти і науки України-(044) 481 - 47 - 68
- департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації(044)279 - 84 - 52
- управління освіти, молоді та спорту Києво-Святошинської районної державної адміністрації-(044)450 - 04 - 91
- Вишнівський академічний ліцей (045) 985 28 90